Ille 903 Опубліковано: 22 червня 2014 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2014 Я думаю по фото все ясно, что лучше сделать, можно с фото для примера. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
RSA 762 Опубліковано: 22 червня 2014 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2014 Вари у хорошего сварщика, но долго жить уже не будет. Возможно есть смысл сделать косынку от каретки до перемычки чтоб разгрузить трубы в месте сварки. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
vladzhi 68 Опубліковано: 22 червня 2014 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2014 провари по кругу и привари пластинку,и треугольник сверху можна 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
козлик 10 Опубліковано: 22 червня 2014 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2014 на харьковтуристе есть ребята, которые предлагают ремонт рам с помощью карбона, типа обматывают трещину материалом и получается крепко, прям даже крепче чем было. правда не знаю правда как это сочетается с триаловской спецификой. еще киевские Гарбаруки http://ru.garbaruk.com/ этим занимались, но говорят, что они свалили за границу. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Ille 903 Опубліковано: 22 червня 2014 Автор Поділитись Опубліковано: 22 червня 2014 на харьковтуристе есть ребята, которые предлагают ремонт рам с помощью карбона, типа обматывают трещину материалом и получается крепко, прям даже крепче чем было. правда не знаю правда как это сочетается с триаловской спецификой. еще киевские Гарбаруки http://ru.garbaruk.com/ этим занимались, но говорят, что они свалили за границу. если бы я хотел карбоном то не писал бы тут, + в Киеве еще много кто делает не хуже их. Мне больше по сварке интерисует. провари по кругу и привари пластинку,и треугольник сверху можна Обьясни как? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
vladzhi 68 Опубліковано: 22 червня 2014 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2014 (змінено) примерно так только вместо перемычки между перьями сделай треугольник который соединит "подсидел"с нижней трубой Змінено 22 червня 2014 користувачем vladzhi 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
козлик 10 Опубліковано: 22 червня 2014 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2014 на харьковтуристе есть ребята, которые предлагают ремонт рам с помощью карбона, типа обматывают трещину материалом и получается крепко, прям даже крепче чем было. правда не знаю правда как это сочетается с триаловской спецификой. еще киевские Гарбаруки http://ru.garbaruk.com/ этим занимались, но говорят, что они свалили за границу. если бы я хотел карбоном то не писал бы тут, + в Киеве еще много кто делает не хуже их. Мне больше по сварке интерисует. я конечно извиняюсь что действую тебе на нервы, но может кто-то другой прочитает: http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=19&p=1265964 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
ENDORFIN 3 264 Опубліковано: 22 червня 2014 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2014 всі знають про Гарбаруків, а ще всі давно варять рами,і все норм) Колись я ще варив таку ж тріщину трикутником,вирізаним з бешгарда. тобто трикутник: перемичка, 2 пера, каретка... і тримається досі, до речі..пару років пройшло) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Vladislav 15 Опубліковано: 22 червня 2014 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2014 я тут какраз раму Рокман продаю.. так что обращайся, если мод)) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз