При регистрации на форуме не используйте почтовые ящики компаний Mail.ru, Яндекс и Рамблер. Подробней...

Перейти к содержанию

Лидеры


Популярный контент

Показан контент с высокой репутацией за 18.07.2018 во всех областях

  1. 6 баллов
    Уже давно появилось желание свести в единую табличку результаты украинских соревнований за последние годы. Очень круто было бы составить подобную таблицу прямо от истоков, начиная с первых Хортиц, году эдак в 2002. Хотя бы для элиты, но еще лучше для всех категорий, чтобы наглядно отследить развитие каждого индивидуума (ну или просиживание в одной категории из года в год ). Хронологическая летопись триала в Украине) Наверное, такая затея малореальна, приличная часть информации о результатах, и вообще о факте проведения того или иного чемпа, канула в небытие :( Нужен скучающий маньяк, готовый лопатить древние темы форумов, кэш гугла и опрашивать еще живых участников тех давних событий) В данной доке приведены только призовые места всех “официальных” соревнований, т.е. ежегодно вносимых в общий календарь Федерации велоспорта Украины. И только для категории элиты. Опять же, если у кого есть желание сделать подобное для экспертов/юниоров, вэлкам, думаю, эта инфа вполне доступна. Национальный рейтинг - это показатель, объективно объединяющий результаты всех ранговых соревнований за год. Баллы в таблице не привожу, но считал по системе Чемпионата и Кубка Мира (Чемпионат Украины: 1ое место - 300 баллов, 2 - 250, 3 - 200, 4 - 180 и т.д.; Этап Кубка Украины: 1ое место - 200 баллов, 2 - 160, 3 - 140, 4 -125 и т.д.). Велотрiал_Рейтинг_2011-2017рр.pdf
  2. 5 баллов
  3. 3 балла
    А давайте давать? ) Предлагаю в эту тему закидывать, личные необычные решения по ремонту и обслуживанию наших велосипедов. Будь-то какое нибудь приспособление или волшебное слово, если нет под рукой нужного инструмента, при срочном ремонте в дороге, во время «катачки» или при других обстоятельствах ) Как пример ;)
  4. 3 балла
    А магическое считается ? Я тут часто одним артефактом пользуюсь. Еще знаю что некоторый товарищи прибегают к темной магии.
  5. 3 балла
    Так, тому що різниця між хлопцем що займається тріалом хоча б років 5 і просто хлопцем велосипедистом колосальна. Діти дивляться на стрибки вище метра, стойку на задньому, і бачать якийсь недосяжний рівень. Ну і так само звичайний хлопець на горніку, в нормальному тріалпарку не може практично нічого спробувати, доступного для його рівня. І я думаю, для варіантів коли в побудові парку допомагає влада, то варто розробляти щось таке, що зацікавить дітей велосипедистів. Дуже великий стимул, як на мене, коли хлопець може приїхати на площадку, і навіть на горніку вже щось пробувати, тренуватися там, і відчувати прогрес, що потім може пробудити інтерес розвиватися далі, купити тріальний байк і стати тріалістом. Якщо покриття бетон чи асфальт, то навколо можна намалювати щось типу траси з поворотами, їздою між стовбчиками, пологими заїздами і спусками, пірамідками, качельками, мінімальними перешкодами. Хоча це все ближче до велотуризму, але це те що діти можуть спробувати, і відчути що вони вже щось уміють) А далі вже низькі перешкоди типу лежачої шпали чи двух, 2-3 піддони, сильно вкопана покришка, меньш пологі пірамідки, мінімальні каталова. Перешкоди на які можна заїхати не вміючи стрибати на задньому, але на які вже треба вміти видьоргувати переднє і заднє.
  6. 3 балла
  7. 3 балла
    Думаю тут два в одном: местные энтузиасты, и интерес местных властей к созданию чего то нового) Площадка в Рабке (та что большая и красивая, в живописном парке) - проектировалась Рещеком, он оттуда родом, и наверное катал на ней раньше, сейчас говорят не катает он особо. Площадка в Новом Тарге (та что развалена и вроде должна перестроиться), тоже сделана по инициативе кого то со старой польской гвардии :) На третей площадке (на той что я не катал в первую поездку, и кстати на которой на свой второй евротур я повредил спину) катается пару ребят среднего уровня, и чемпы раз в год проходят. Она тоже в парке, почти за городом, возле большой пейнтбольной площадки. Та часть Польши вообще богатая на площадки область) рядом в Кракове триал парк, и еще 40 км от Кракова вверх в городе Олькуш говорят очень крутой парк. То есть в радиусе 100 км у них там 5 четких парков) А по питанню того що тріал площадки то практична річ не лише для тріалу, то правда. Я в Нетішин на площадку приїзжав 2 рази кататися на минулому тижні, і там і собак тренували на колодах, і діти в цуріка бігають грають, і паркурщики приходять тренуватися. Тріалістів правда не з'явилося там, але зробити так щоб на тріальній площадці і на веліках малі щось пробували теж можливо. Просто треба набудувати крім нормальних тріальних перешкод різні прості елементи - качелька, стовбчики обїзжати, мінімальні перешкоди висотою 5-25 см. І будуть там і малі на горніках пробувати, а потім є вірогідність що хтось з них, відчувши перші успіхи в подоланні перешкод візьме і тріальний байк в батьків випросить)
  8. 2 балла
    Привет друзья! Буду очень рад лайкам и комментариям на канале !
  9. 2 балла
  10. 2 балла
    Последний год как вернулось желание помимо стрит-триала катать и чистый триал, так как на стрит-триале очень проблемно проходить длинные трассы или долго находиться на заднем колесе. Откатав лето на стоке так и не избавился от идеи собрать мод и благодаря помощи UpBikes удалось собрать мой первый мод, на котором планирую теперь вкатывать и повышать уровень. В ближайшем будущем нас ждет поездка в Бельгию на этап Кубка мира, где и получится в полной мере затестировать плюсы и минусы мода. Пока скажу, что после 10 лет катания на фул диске на стрит-триале, намного комфортнее себя чувствовать на таких же тормозах и в триале (в сравнении с работой и удобством в пользовании магурой). Байк получился удачным, по поведению очень нравится, на заднем баланс выше, чем на стоке, хотя амплитуды пока меньше. Из нестандартного - поставил пластиковые педали и тормоза шимано сеинт сзади и ХТ спереди, так как при проигрыше в весе порядка 100-130 грамм на стороне они гораздо лучше по силе и контролю, чем тот же хоп, на котором все модисты катают. Вес вышел 8100, в ближайших планах до конца года заменить вынос (чтобы избавиться от стопки колец), карбо-вилка, титан болты по кругу и возможно шатуны 165 вместо 175
  11. 2 балла
  12. 2 балла
  13. 2 балла
  14. 1 балл
    "Черныш с победой)))" Как всегда спасибо за видео!
  15. 1 балл
  16. 1 балл
  17. 1 балл
  18. 1 балл
    Неплохо так тебя закинуло, далековато, но есть что посмотреть и есть что показать ;) Веселенький монтаж. С удовольствием все глянул. Поздравляю с обновкой ;)
  19. 1 балл
  20. 1 балл
  21. 1 балл
    Цікава думка! В нас час від часу пропонується різними діячами зробити площадку, але це все затухає на етапі конструювання чомусь, хоча ми зразу перестраховуємось, і кажемо що такі площадки ( по урбан. стилю, з кубами і т.д.., не природні) підійдуть не тільки для тріалу, а і для паркуру, тренування собах, і т.д.. Але всеодно до діла не доходить...
  22. 1 балл
    Как-то я пропустил последнюю часть рассказа, только сейчас прочитал. Очень удивляет, откуда в Польше столько триальных площадок, при чем все такие капитальные и большие. Там ведь триалистов по пальцам можно пересчитать, уж явно меньше, чем в Украине. Толи чемпионство Кумаровского в свое время сыграло такую роль. Толи просто триал как-то попал в список дисциплин, на развитие которых выделяются бюджетные деньги. Ведь и в Украине спорт площадок строят не мало (по Харькову сужу). Но это воркаут, столы для пингпонга, футбольные ворота и т.д. Т.е. такие, массовые дисциплины поддерживают. А в Польше может в какой-то период аналогично триальные площадки строили)
  23. 1 балл
  24. 1 балл
    Чемпіонат України 2018 з велотріалу Дата проведення: 11.08.2018 Місце проведення: місто Хорол (Полтавська область), траса Київ-Харків, територія кафе «Хорол 1» Контактна інформація: 050 220 39 70 Влад. 050 592 31 56 Олександр Миколайович (головний організатор змагань). Розклад змагань: 11 серпня 10:00 -11:00 - реєстрація учасників 11:00-11:10 - урочисте відкриття змагань 11:10-11:30 - розминка зареєстрованих учасників на спеціальній території ( Warm up zone ) 11:30 -18:00 - змагання у категоріях Юніори, Любителі , Експерти, та Еліта. 11:30 -15.00 - Кваліфікація "Еліта" 17:00 -18:00 - Фінал "Еліта" 19:00 - нагородження переможців. Траси будуть побудовані з дерев'яних колод, піддонів, катушок, бетонних блоків, каменів, бочок, та покришок.  Реєстраційний внесок : 150 грн.  Суддівство за правилами UCI 2018 Чемпіонат України проводиться лише один раз на рік, він маэ свій ранг і не пов'язаний з "КубкомУкраїни". Переможці 2 категорій Юніори( до 18 років включно) та Еліта будуть нагороджені почесним званням Чемпіона України 2018. (При наявності ліцензії) За підтримки: Головний організатор змагань кафе "ХОРОЛ-1" ! Хорольська мехпекарня Хорольська міська рада Данилюк С.М; Решта Г.Б. Магазин СкутерОК Порожнета Р.О. Магазин “Теремок” (Єрохін В.В.) Стоматологічна клініка Прокопенка ФОП Корнієнко С.В.; Кльокта В.В. та компанія Магазини “Глобус”; “Галант”; “Задавака” Брижко В.В. ФОП Бойко О.О; Никифоренко С.М. Семенюта А.М. Магазин "Молоток" (Личко С.А) Коряк В.Ф. (особисто) Інформаційна підтримка: VELOTRIAL.COM.UA (Співтовариство велотріалістів України) Учасники будуть нагороджені чудовими кубками ( за 3 призові місця!), грамотами від федерації велоспорту України, медалями та іншими ціннимипризами від організації та спонсорів KraTriaLand. Кожна категорія буде мати свого незалежного суддю, який буде повністю компетентний щодо правил UCI. По категоріях: Категорія Юніори, в яку будуть допущені райдери віком до 18 років включно та наявністю у спортсмена офійної карточки UCI на 2017 рік. (юніори будуть змагатися по трасам любителів!) Категорія ДІТИ! Категорія Любителі буде без вікового обмеження в ній будуть змагатись ті кому вже більше 18 але категорія Експерти для них ще заскладна. В категорії Експерти будуть середні з помірно складними ділянками траси. В категорії Еліта я думаю ви самі розумієте які за складністю Вас чекають траси) в цю категорію будуть допущені спортсмени віком від 19 років з досвідом систематичних тренувань понад 5 років тащонайменше трьома одержаними призовими місцями в категорії експерти, та наявністю у спортсмена офійної карточки UCI на 2017 рік. Уточнення: без ліцензії участь в змаганнях МОЖЛИВА! Тільки спортсмени категорії Юніори та Еліта без наявності ліцензії не зможуть отримати офіційні бали до міжнародного рейтингу UCI. Наголошуємо на те що райдери які хоча б раз брали участь в категорії Еліта не матимуть права змагатись в категорії Експерт це правило стосується і до інших категорій. Це головні новини стосовно змагань, далі трохи корисної інформації шодо маршрутів з різних точок України. Як дістатися до м.Хорол — дуже легко та зручно, так як місто знаходиться рівно посередині між Києвом та Харковом. З Києва: відстань 236 км. будь-який автобус в сторону Полтави та Харкова через кожні 30 хв. (центральний автовокзал ст.м.Деміївська, ст.м.Вокзальна), 180 потяг Київ-Кременчук через Хорол (центральний жд. Вокзал.) відправлення 18:30. З Харкова: відстань 247 км. любий автобус в сторону Києва. З Полтави: відстань 100 км. звідси взагалі кожні 10 хв. автобуси,маршрутки до Хоролу ходять. З Кременчука: відстань 90 км. є прямий поїзд через Хорол 180 Кременчук- Київ відправлення в 6:43 в Хоролі через 1 год. 50 хв. З Черкас: 153 км, також ходять прямі автобуси. З Дніпропетровська: 245 км о 9.50 автобусом "Дніпропетровськ - Лубни" вій прямує через Хорол, не доїжджаючи до Лубнів 40 км. З Донецька: 1)будь-який поїзд, що прямує на Київ через Полтаву до станції Миргород, потім маршруткою 35км до Хоролу, або 2) прямим автобусом до Хоролу, який їде на Київ через Полтаву. Зі Львову, Славути, Рівного: 1)поїзд "Ужгород - Харків" до станції Лубни, потім 40км до Хоролу в сторону Полтави через кожні 30хв є автобус, або 2)прямуєте до Києва і потім поїздом № 180 о 18.40 "Київ - Кременчук" до станції Хорол, або дивіться вище інші можливі варіанти, як добратися з Києва. З Одеси: поїзд № 034Ш о 18.00 "Одеса - Москва" до станції Хорол, якщо його зараз немає, то підбирайте маршрут до Полтави, Лубнів, Миргорода чи Кременчука, а потім - дивіться вище як добиратись з цих міст. З Херсону: поїзд № 375Ш о 15.53 "Херсон - Харків" до Кременчуга, а потім автобусом 80км до Хоролу.  Любе питання щодо проживання вирішимо, але є велике прохання до ВСІХ, хто точно їде, надсилайте мені на електронну пошту kratrial@gmail.com ваші дані: ПІБ, місце проживання, дата народження і категорія в якій ви будете брати участь. Ми проаналізували багато українських та закордонних змагань , ми врахуємо всі недоліки та примножимо позитиви всіх попередніх чемпіонатів, наша мета - провести змагання на європейському рівні. ЗА БАЖАННЯМ!!! Хто має час та натхнення запрошую прийняти участь у розмітці секторів. Це буде відбуватись 8-9 серпня (середа та четвер) !В п`ятницю очікуємо інспектора з Міністерства, до 12.00 все має бути готово! Карта https://maps.google.com.ua/maps?t=h&ll=49.8028601,33.268307&spn=0.0019066,0.0039387&output=classic&dg=ntvb Готуйтесь — буде дуже гаряче. Поступово тема буде оновлюватись фото та відео матеріалом з місця події! 
  25. 1 балл
    Афигеть 17 лет назад, на пьедисталах те же имена ) и какой уже бомбезный уровень трасс в 2001. Беня гладенький, молоденький зубастик )
×