Unicycler 1 006 Опубліковано: 5 квітня 2012 Поділитись Опубліковано: 5 квітня 2012 Отже, в минулій темі я розповідав про вилки до юнісайклів, в цій же темі хочу повідати легенду про сідло, та з чим його їдять. Якщо в райдерів спитати, як виглядає сідло до юніка,деякі скажуть, що вона вигнута сильно,інші згадають про дивну форму, але більшість не скаже нічого, бо нажаль навіть в житті їм не доводилося такого бачити. Перше, що скажу-так, сідло дійсно має сильний вигин, та чудернацьку форму. Зроблено це для того щоб в промежині все було зручно. Наведу класифікацію сідел для загального уявлення. Є такі сідла: муні, стріт-тріал, ашан, та далекобійники (особлива категорія яка характеризується додатковими компонентами). Думаю підемо по наростаючій. АШАН-сідло Сідла, що характеризуються найменшою комфортабельністю, як для коротких прогулянок, так і для дальнобоїв. Основною характеристикою такого сідла є повна відсутність рукояток для мінімального корегування юнісайкла рукою. Наявні бампери, але вони великої погоди не грають-бо знаходяться майже поміж ніг і діставати їх незручно. Встановлені на стандартних їздово-номерових моноциклах. МУНІ Сідла, що призначені для КК, прогулянок містом, іноді у фрірайді. Характеристика цих сідел базується на кількості пом"ягчуюшого матеріалу, та наявністю передньої рукоятки для допоміжного керування рукою. Якщо ви збираєтесь їздити по бездоріжжю, і у вас немає ручки на сідлі-вам буде капітально важко долати повороти, ями, горби. Все це через те, що в ході навчання їзді ви починаєте долати перешкоду трошки привставаючи з сідла, при цьому впираючись рукою в ручку щоб не втрачати контролю. Матеріалу напхано в сідло по саме німагу-зроблено це для того, щоб справжні чоловіки при справжніх ударах не кричали як справжні жінки, прищемлюючи справжню чоловічу гордість, та й просто для комфортного пересування по рівним ділянкам. ДАЛЕКОБІЙНИКИ Це сідло-монстри які призначені для людей, що долають не один десяток кілометрів не встаючи з юнісайкла. Основна характеристика сідел-це сідло МУНІ з приєднаними до нього частинами. Лежаки, керма, ручки гальм-все це ознаки далекобійників. Конструкція є досить масивною але дієвою на великих відрізках шляху. Прошу не плутати сідла-далекобійники, та юнісайкли далекобійники(такі, що є виготовленими для долання великих відстаней та ні для чого іншого). ТРІАЛ ТА СТРІТ Так як я належу до цієї категорії юнісайклістів, я можу розповідати про сідла безмежно, бо кожен райдер для зручності стрибка творить своє сідло. Та я розповім основу. Отже, для тріалу та стріту використовують полегшені сідла з мінімальною кількістю наповнювача,іноді навіть без нього та обшивки. Частенько райдери для збільшення міцності дуповоза створюють шедевральні витвори-пластини(сам таким займався). Та навіть вони з часом ламалися навпіл(метал товщиною 3 мм!!!). Все це є наслідком відсутності правильної техніки катання та досвіду. Характеризуються сідла безмежною кількістю дизайнерських рішень по обшивці. Тест на міцність Сідла є розхідним матеріалом! Кожен новачок стикається із проблемою зламу сідла та майструванням чогось нового. Я наприклад доходив до того, що просто зшивав пластик капроновою ниттю, та встановлюючи пластину. Нещодавно побачили всередині сідла МУНІ заводську пластину і відразу ж зробили малюнок з нього для прикладу. 5 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Bikewin 5 346 Опубліковано: 5 квітня 2012 Поділитись Опубліковано: 5 квітня 2012 Комплемент юнисайклеру - У тебе металева дупа, чувак! ))) Спасибо Вовчик за статейку - познавательно. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз