danilpopov52 3 Опубліковано: 18 вересня 2012 Поділитись Опубліковано: 18 вересня 2012 Едя в машины у отца, увидел трещины на стекле, он сказал что надо отдать в ремонт. Я поинтересовался, каким образом их ремонтируют. Оказывается все предельно просто: в конце трещины делают отверстие диаметром 1мм, которое не позволяет трещине увеличиватся. Каким образом это происходит не буду рассказывать, думаю люди образованные поймете. Так вот я поду мал, можно ли это практиковать при ремонте трещин на рамах и других компонентах. Пока у меня трещин нигде нету и слава богу, попиобывать не на чем. Хочется услышать ваше мнение, по поводу данного способа? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
d_red 193 Опубліковано: 18 вересня 2012 Поділитись Опубліковано: 18 вересня 2012 Мне кажется вполне реально но не на долго так как нагрузка на трубы другая. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
danilpopov52 3 Опубліковано: 18 вересня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 18 вересня 2012 можно сделать отверстия, а сверху по трещине сварочкой пройтись дело не только в нагрузках, но и в структуре материала, его свойствах вот и интересует, кто что думает... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
danilpopov52 3 Опубліковано: 18 вересня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 18 вересня 2012 надо будет с преподавателями на эту тему поговорить) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
VladTrial 230 Опубліковано: 18 вересня 2012 Поділитись Опубліковано: 18 вересня 2012 Вообще трещину всегда засверливал с обеих концов и она не шла дальше некоторое время, думал всем это известно. 4 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
danilpopov52 3 Опубліковано: 18 вересня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 18 вересня 2012 (змінено) засверлить и проварить) Змінено 18 вересня 2012 користувачем danilpopov52 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
VladTrial 230 Опубліковано: 18 вересня 2012 Поділитись Опубліковано: 18 вересня 2012 засверлить и проварить) истина. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
maneja 415 Опубліковано: 18 вересня 2012 Поділитись Опубліковано: 18 вересня 2012 обычно если рама трескается то просверливаю и заваривают если нижняя труба то сверлят варят и ставят латку есть темы даже на форуме Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
vladzhi 68 Опубліковано: 18 вересня 2012 Поділитись Опубліковано: 18 вересня 2012 знаю что авто.стёкла немного другим методом ремонтируют(не буду описевать ибо оч. долго) одно лишь засверливание спасёт корпус магуровской ручки,а раму варить обязательно!но мне сверлить было без надобности,перья по очереди поотрывались от каретки))) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
biker_mariupol 884 Опубліковано: 18 вересня 2012 Поділитись Опубліковано: 18 вересня 2012 Я думал многие знают что тещены засверливают что б они не расходились)) да, некоторые так и делают засверливают и варят, некоторые так и оставляют с отверстием... трещины в основном идут от острых улом, а от круга/закругленого че оно пойдет... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Bikewin 5 346 Опубліковано: 18 вересня 2012 Поділитись Опубліковано: 18 вересня 2012 Засверлить края трещины - общепринятая слесарная техника. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Vova 22 Опубліковано: 7 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 7 жовтня 2012 Так навіть картери ДВЗ ремонтують, які лопають при кристалізації води в системі охолодження: засверлюють і варять (або на епоксидну смолу). Неефективним є цей метод при вібраційних навантаженнях на елементи конструкцій. Таким методом варив колись хромолі рами, допомагало 100%. при тому що рами які варені без засверлення давали тріщини далі; тріщини виходили з під зварного шва. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз