При регистрации на форуме не используйте почтовые ящики компаний Mail.ru, Яндекс и Рамблер. Подробней...

Перейти к содержанию
Jan

Евротур по тріалпарках східної Европи

Рекомендуемые сообщения

   Я давно  мріяв купити собі дім на колесах і на ньому відправитися в тур європою, на місяць чи на два, їздити по тріальним площадкам, на змагання, по різних замках, цікавих місцях. Подорожувати і насолоджуватися життям))
   І ось цього року, після зими, я придбав аж 2 обєкти житлової рухомості - бус Рено Мастер перероблений в автодім, і прицеп-караван. Правда вони обидва повинні були бути зайняті весь рік, але так сталося що бус, а тепер і прицеп вільні, і я ними можу користуватися і подорожувати - були б час та гроші. З грошима правда тугувато зараз, а от час якраз є) Але пошкріб я по усіх кутках, і зібрав трохи грошей на легенький пробний евротріп східною европою, на 2 тижні, вдвох зі своєю дівчиною.
Поїхали ми на бусі, в якому перед нами жив Кока місяць в цирку у Франції, і 2 тижні їдучи звідти додому і подорожуючи європою. За цей час він склав список недоліків буса, і по приїзду в Україну частину з них я виправив.
   Опишу сам бус. Вантажний Рено Мастер 2001 року, обємом 2.2, всередині має 2 дивани і стіл, які трансформуються в одне велике ліжко, газову плиту і мийку, бак на 50 літрів води, сонячну панель на даху, холодильничок і душик на дворі. Тобто він досить автономний - води вистачає десь на тиждень, електрики від сонячної панелі на освітлення, роботу водяної помпи для крану з водою і роботу холодильника кілька гоидин. Душ тільки холодний і на дворі, за шторкою) (але в європі є купа заправок з душем, тому це не є великою проблемою). Місця для життя в бусі мало, але на переночувати нормально) Ще один нюанс - у буса часто не включалася задня передача та перша і друга. І з першою і другою бувала біда іноді, на світофорах і навіть на перехрестях під гірку я не раз стартував з третьої, то купа стресу, але якось з тим я впорався)) Ось пару фоток буса: 


Ну розказав я про транспорт, почну тепер і про саму подорож) Планував приблизно так - десь 10-14 днів, Словакія, Польша і може Чехія. Але перед самим виїздом взнав від друзів угорців про змагання в них, і вирішив їхати спочаку туди. 


День перший. Змагання в Угрорщині. Нажадь трохи затримався зі зборами, і вирушив в пятницю по обіді, а змагання були вже в суботу - а по переду 1100 км дороги і кордон. Як я не спішив, але приїхав я за годину до змагань, спавши лише 2 години.
Змагання проходили на центральній площі гарного невеличкого містечка Сексард, і були організовані серйозно - цікаві, гарно побудовані траси, різні типи перешкод, музика, судді, все було супер. От траси тільки були не складні, все було реально пройти в 0, тому мінімальна помилка могла коштувати втрати перемоги. Так воно і сталося, змагання виграв представник старої школи, дуже технічний Леско Джозеф (памятаю його круті відео 2007-2010 років), в нього був 1 штраф, я зайняв 2 місце з 2 штрафами, а 3 був дуже сильний і амплітудний Andras Vegh з 6 штрафами. Участь у змаганнях в гривнях коштувала 450 грн. І ще цікаво що не було призів, тільки справді дуже прикольна медалька і грамота. Після безсонної ночі і змагань геть не було сил, але все ж ще пів годинки потягалися на різних цікавих темах з Андрасом, він амплітудний і технічний, але і я старався не відставати). Навіть зробив ап і кік на 134см, на відео це на 2:12. Прогулюючись в місті, знайшли ще парк з купою крутих каменюк, прямо готова тріальна площадка, але сил на них потренуватися не було зовсім, тому тільки подивився на них)

Доречі Хегедус Лазло активно катається, але повністю уйшов в комерційний тріал - тільки виступає, і на змагання майже не їздить, ні на місцеві ні на світові. А по змаганнях угорці розповіли що в них проходить в середньому 4-6 чемпіонатів в рік. 

7.thumb.jpg.49ea947bc109af3d405493b632a87f7d.jpg8.thumb.jpg.dd2550a6b2e1d773c24bf61692de9835.jpg

1.thumb.jpg.3ccd0e110b88886e7d86a19993ef8b05.jpg

 

День другий, відпочинок на озері. В 100 км від місця змагань було озеро Балатон, одне з найвідоміших місць Угорщини, і ми вирішили поїхати туди. Озеро величезне і дуже красиве, всюду рибаки, човни, яхти, віндсьорфи - дуже гарно. Ну там ми і провідпочивали і пробайдикували день :)

2.thumb.jpg.0117a0e20a8e4441eb4278eafbac6593.jpg

 

День третій. Вірьовочний парк і тріальна площадка. На змаганнях поцікавився у райдерів про тріал парки в Угорщині, і мені розповіли що біля озера Балатон, на території мотузкового парку розваг є тріалпарк. Там проходив років 5 поспіль Balaton bikefest - велофестиваль зі змаганнями по дьорту та тріалу, памятаю навіть відоси Хегедуса Ласло звідти. Але останній фестиваль був аж у 2012 році, і з тих пір дьорти і тріал площадка закинуті і занедбані.

Приїхали ми в цей парк розваг ще зранку, запитали за тріал площадку, сказали що вона є і можна там кататися, але вона занедбана і небезпечна, і катання там це ризик, я відповів що не біда, ризикнемо) попутно я роздивився той мотузковий парк і скеледром і вирішив може б і спробувати ще там полазити, а тріал лишити на вечір. Абонемент на день в вірьовончний парк коштує 500 грн з людини і туди входить смуги перешкод вірьовочного парку, 20 метровий скеледром, та зіплайн спуски з 20 метрової вишки. Всі ці штуки ні я ні моя дівчина раніше не пробували, тому було дуже цікаво). 

Спочатку ми полізли долати смуги перешкод вірьовочного парку, вони є 2 рівнів, прості на висоті 1-2 метри, і складні на висоті 6, прості то для дітей, то ми пішли на складніші. Штука цікава, прикольна, трохи адреналіну від того отримуєш, але дуууже напряжно на руки, всі ті троси страшенно натирають долоні, після 3 годин лазіння руки були червонющі. Всім рекомендую спробувати, але обовязково в рукавичках. Перепочивши ще здійснив кілька підйомів скелелазною стінкою, дууже цікаве заняття, особливо прикольно в метрах 10-15 від землі, коли дивишся вниз куди б то поставити ногу для опори)

5.thumb.jpg.af81326fe44cc228b9cb397c0050cc13.jpg

4.thumb.jpg.9cbc687182ca0084ee2bd09691b32880.jpg

Налазився, відпочив, і поїхав тестити тріальну площадку)

Площадка крута, особливо коли була доглянута, а зараз все дерево геть трухляве, ну а бетон, каміння і деревяні шпали більш-менш цілі, але сильно обросші травою. На відео пару цікавих стрибків є, але основний процес тренування не знімали, бо мій оператор сильно змучився віровочним парком і пішов відпочивати). На відео з 2:27

Ось ще фото типового місця ночівлі - в основному відїзжали від траси в поля або ліси щоб тихенько і затишно спати)

6.thumb.jpg.1465593cb325c4dee4c35ea9ea75a7c5.jpg

 

День 4 відень, мототріальна площадка.

З озера Балатон ми вирішили поїхати в Відень (100 км відстань), + по дорозі я заскочив на годинку катнути на мототріальну площадку в передмісті Відня. Площадка величезна, але саме мототріальна, більшість перешкод абсолютно не цікаві в велотріалі. Там до речі тренувався чоловік років 50 на мототріальному байку, цікаво було глянути, нічого космічного він не робив, але контроль хороший. На площадці я покатався десь годину, і більше там впринципі і нема що робити. На відео частина з Австрії з 4:08. Далі ми поїхали в Відень і гуляли там весь день і вечір. Відень дуже красиве місто, одне з найгарніших в Європі, парки, палаци, площі, гуляти там можна не один день)

Доречі данні про те, де є площадки я шукав в основному на цій карті тріальних площадок

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1rCsqzkC1VWyQB3I6cd50qgQXRCk&ie=UTF8&hl=en&t=h&msa=0&z=3

Далі розповім на днях, посупово буду монтувати відео і писати розповідь...

 

Відео:

 

 

Изменено пользователем Jan
  • Лайкнуть 1
  • +1 1
  • Спасибо 4

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Здорово, осуществил свою мечту с евротрипом по площадкам!

А ведь когда-то вообще чем-то нереальным твой замысел казался - купить дом на колесах. Такое что-то, далекие фантазии. Но как видим, мысли материализуются, если им много внимания уделять)

По видео, хорошо раскатался, быстро связки проходишь, высоты на чемпе в Венгрии солидные.

Еще на площадке в Нетешине наберешь форму в этом месяце. И надо тогда очень стараться в Австрию попасть))

  • +1 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Огонь! Красавчик ! 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

День 5. Чехія, площадка в місті Кіюв

Продовжую свою розповідь про мій Евротур. Далі після Австрії наш шлях лежав до Чехії, там на вихідних я планував відвідати одразу 2 змагань, а перед тим покататися на чеських площадках)
Почав я з чеського міста Київ, по чеськи звучить як Кіюв. Десь в обід приїхали ми на площадку - ну що сказати, вона дуже велика, купа цікавих перешкод, але процентів 60 це перешкоди для дітей і любителів, хоча й серйозних елітних каменів, колод і блоків там вистачає.
Катався я там сам, і до години 5 я там добряче втомився. А десь після 5 туди стали зїзжатися на авто батьки з дітьми на тренування. Першою приїхала мама, яка привезла дочку і сина років 8, і ходила їх тренувала - показувала які перешкоди долати, придумувала траси їм, давала поради, страхувала, прикольно це виглядало)
Загалом десь 10 дітей з батьками зїхалися на тренування. Найстарші були дівчина і хлопець років 16-17. З хлопцем та його татом я трохи поговорив, розказав хто я і звідки, і вони мені розповіли про ще один тріалпарк поряд, про який я не чув, всього в 30 км від їхнього містечка.
Рівень дітей я не оцінив, а от ті хлопець і дівчина каталися досить круто і технічно
Ще на тій площадці, на початку свого катання я сполохав зайця, він видно десь спав між перешкодами, на відео є як я його ганяю по площадці))
Взагалі в Європі повно звірів - тільки зїдеш у поле ввечері чи вночі, і в світлі фар розбігаються зайці, лиси і косулі.

День 6. Площадка Веселін над моравоу

В попередній день я добряче виснажився катанням на площадці в Кіюві, але в планах було все ж покататися ще на площадці, про яку я почув там. 
Отже приїхав я в сусідне містечко - Веселін над Моравоу. Площадка там знаходиься на великому полі, поряд якась школа чи спортшкола. Площадка суперова - недавно побудована, все дерево ще свіже і не трухляве, дуже багато перешкод серйозного елітного рівня
Приїхали ми туди далеко після обіду, і та крім нас вже тенувалося кілька хлопців - двоє 12-14 років і один 17-18.
Потренувався я там дуже цікаво і продуктивно, аж до повної темноти. На відео багато що не зняв, бо якраз найгарячіше катання пішло коли вже темніло, але все ж є дещо цікаве)

День 7. Відпочинок в Брно
Після двох днів інтенсивних тренувань на крутих площадках тіло потребувало відпочинку, да й для моєї дівчини треба було організувати трішки культурну програму, бо все ж тріальні площадки для дівчат не найцікавіше на світі місце)
Тому ми поїхали в місто Брно, друге по величині чеське місто. Я там вже був кілька разів, тому деякі цікаві місця там я вже знав і бачив. Місто класне, велика і красива стара часина міста, з замком, гарними костьолами та ратушами. Стара частина міста знаходитья на високому пагорбі, і з деяких місць відкривається чудесний краєвид на все Брно.

День 8. Чемп BIU
Біу це зло) це перше що я можу сказати про змагання Біу) Чемп проходив в Бланско, рідному місті Васі Колара. На окраєні міста, є дуже гарний парк з озером, і якщо від того місця пройти кілометр в гори і в ліс, то ви знайдете суперове каміння для тренувань, ось там і проходили змагання. Місце як на мене - типове для натуральних змагань Біу - круглі дрібні каменюки, карабкання вгору і спуски вниз.
Вася Колар рекомендував мені йти не в еліту а в Сеньйори, це типу наших експертів. Тому що стиль змагань біу зовсім інший, новий для мене, і в сеньйорах теж будуть сильні хлопці. Але я глянув траси і вирішив його не слухати - не побачив в еліті нічого такого що б я не зміг пройти. Впринципі так воно і було - траси були хоч і місцями хитрі і тяжкуваті, але окремо я мабуть міг пройти всі перешкоди. Не врахував я тільки одного, що пройти їх треба все ж не окремо і за 2 хв, в біу якщо ти не встиг в 2 хв то одразу 5 штрафних, немає 1 штрафа за кожні 10 секунд
Ну на ділі мене вистачало максимум до середини траси - десь 1:30-1:40, а я тільки на середині, і вже повністю виснажений. от так я й проходив всі траси 2 кола, одну тільки проборов в 2 чи 3 штрафа. Результати ж першої трійки - 0 за всі траси!
І місця розділилися за часом здачі карток - 1 дуже крепкий латвійський райдер, другий словак Семюель Хлаваті, а треій Вася Колар. У четвертого місця було вже більше 20 штрафів.
За біу ще можу сказати що це чудове тренування якраз наших слабих сторін - дрібної технічності та витривалості. Я думаю з цього могла б бути користь, якщо наприклад перед сезоном, весною, потренуватися в стилі біу і відвідати пару змагань.

А ще дуже прикольно було наблюдати за дитячими категоріями. Хлопчики і дівчатка 6-9 років спускалися і карабкалися бо досить стрьомних трасах, крутих схилах, а батьки їх страхували і підбадьорювали. Описую один епізод - траса на крутому схилі, спуск під великим нахилом, хлопчик років 7 акуратно спускається, а мама йому кричить давай давай, швидше, час кінчається, він трохи різкіше починає їхати, і стрешенно сипиться, мама його ледь ловить, він посидів поплакав, і повела його мама на наступну трасу)


День 9.  Чех йонг геймс
В неділю в цьому ж самому місті бланско були ще одні змагання - Чех йонг геймз - молодіжний чемпіонат Чехії. Там всі траси були для вікових категорій, але була ще оупен ред категорія, в якій могли брати участь всі незалежно від віку (від 19 і старше). По складності вона була як остання вікова категорія - кадети (16-18 років)
В ній крім мене брали участь латвійці (3-4 райдери) і декілька чехів. Траси були дуже прості, лише 2 мали ворота, які ні я ні інші не могли взяти чисто. Але я отримав 2 пятірки на дуже простих трасах (одну не в свої ворота заліз, одну по тупому вискочив через ворота) + пару штрафів, тому на 1 не міг точно розраховувати, і як виявилося навіть 2 не став, а зайняв аж трете місце.
Першим був все той же латвієць на моді - він справді крутий, страшенно технічний і технічно амплітудний, після змагань ми каталися, і я більшість його стрибків не міг повторити, а другий - чех, досить технічний, але якщо відверто то на голову слабший від мене у всьому.
Отож після змагань я ще годинку покатався з латвійцями і пішов відпочивати після таких насичених катанням днів.
Звечора ми виїхали в Словакію (до кордона 100 км) і заночували десь вже у словацьких лісах)

Ось така кородка оповідь про Чехію, далі буде ще декілька днів зі Словакії та Польщі ;)

 

  • Лайкнуть 2
  • +1 2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Спасибо Ян. Классный рассказ, классный Трип, классные места и в целом - классная у тебя мечта! Чтобы каждая такая поездка у тебя была как в первый раз. Молодец, что открываешь для себя и для нас новые места. Есть ещё где катать на нашей планете )))

  • +1 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Интересный рассказ, спасибо, что осветил приключения. Латвийца помню по Дресслер кампу, очень активный и шустрый малый, на 4x триале ну очень быстро летал.

  • Спасибо 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Биу это как раз хороший пример того что всё нужно и каждое привносит полезные вещи в общее развитие. Как и в управлении байком, всё нужно. «Умеешь стоять на заднем? Не забывай и про кикеры» )

  • +1 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

День 10. Словакія, Попрад 
На цей день в планах було відвідати площадку в місті Попрад. На гугл карті це невелике село, і місце площадки вказане майже в центрі цього села. На місці це виявилась невелика закрита, обнесена парканом площадка на території школи. Ворота на площадку були закриті, і я вже вирішив лізти через огорожу, але поки я збирався і розминався до площадки підїхала мама, що привезла свого сина, років 12 на тренування. Знову ж таки цікаво було бачити як мама ходить за ним, придумує йому траси, він пробує пройти, дає поради, тренують місця, які в нього не виходить пройти.

Площадка хоч і маленька, але не погана, є гарне каміння, цікаві колоди. Доречі цікаво те що по колодах у малого баланс трішки кращий ніж в мене. Він дуже стабільно тримався, ліз в гору і розвертався на колодах. Потім на тренування приїхала дівчинка років 16, і теж показувала досить класний рівень, як на мене досойна була чемпів світу, хоча може вона там і буває, я не дуже великий знавець жіночого тріалу)
На моє катання вони реагували дуже позитивно, хлопали коли я робив якісь амплітудні речі)

День 11. Словакія. площадка Самюеля Хлаваті
Це був перший день мого туру, на який передавали дощі. І на жаль прогноз справдився, цілий день було хмарно і періодично дощило. А якраз на цей день в мене була запланована одна з найцікавіших площадок - рідна площадка дуже сльного  райдера - Самюеля Хлаваті. 
На площадку ми приїхали після обіду, і якраз тоді як почався дощ) Я списався з Самуелем, і він пообіцяв приїхати через пару годин.
Перечекав дощ годину і почав катати.  Ця площадка як на мене най елітніша з усіх де я був, це й не дивно, бо рівень в Хлаваті дуже крутий, минулого року він навіть зайняв 8 місце на одному з етапів. На площадці дуже дуже багато цікавого каміння з нестандартними і короткими розгонами до них. Я нарахував близько 65 великих каменів і 70 малих, 30 величезних колод і ще бетон, покришки, шпали.
На жаль через мокроту я не зміг сповна спробувати все цікаве що хотів.Пару разів впав на слизькому і старався не ризикувати. Каміння хоч і майже сухе було, але місцями все ж коварно слизьке і ще мокрі від землі покришки додавали невпевненості. Самюель приїхав десь через годии дві від початку мого катання, і з ним ще потренувалися годину. Він не робив нічого космічного, теж казав не хоче ризикувати, але все одно багато дуже цікавого я від нього побачив. Дуже круто він відчуває всі розгони і зацепи.


День 12. Польша, відпочинок, закопане
Знову був тайм аут в катанні. Ми поїхали в дуже гарне польське місто - горнолижний курорт Закопане. Містечко дуже гарне і живе, повно ресторанчиків, сувенірів, купи туристів)

День 13. Три польські площадки
По трасі від Закопане до Кракова на карті зазначено 3 тріал парки. Відтань між ними по 30 км. Перший парк в місті Новий Тарг. По фото він дуже круий, і я з нетерпінням чекав приїзду туди. Але яке ж було моє розчарування, коли приїхавши я побачив що парк зруйновано - все каміння, покришки і решту просто звалено на купу. Як я дізнався пізніше від поляків, його планують перебудувати заново. Дуже надіюся що так і буде, і цей парк не зникне. Ну але купа каміння, то завжди цікаво, і я з годину там ще покатався))
Після першого розчарування ми попрямували на другу площадку - в місто Рабка Здрой. Тріал майданчик там знаходиться в міському парку, і я б сказав він найгарніший з усіх де я був. Зелена трава, широко розставлені перешкоди, багато простору. Якраз коли ми туди прибули, прямо наче до мого приїзду, на тріальній площадці викошували траву)
Катався я там години 3, спробував дуже багато з того що там є. Тільки секція катушок вже трохи підушатана, а все решта гарно стоїть. Я так зрозумів що там тріалістів майже не буває, бо малі зі скейтпарку прибігли дивитися на моє катання, і дуже дивувалися що по тих каменюках і колодах на велосипеді можна стрибати)
На третій площадці кататися не було ні сил ні часу, але я все ж туди заїхав, подивитися. Площадка компактна, але цікава. Теж багато каміння, катушки, колоди, металеві конструкції. Все стоїть дуже щільно, і повно комбінацій

Ось до речі карта тріальних площадок Польщі

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=12OvpLysV5qgYfSraK_qnXkI7Cdg&ll=49.61845177348387%2C10.44549883071113&z=5

 

Висновки з туру

Дім на колесах це круто, це саме те що дозволяє дешево і вільно мандрувати, в тебе є повна свобода, ти не привязаний до транспорту, готелів, ресторанів. Твій маршрут такий який ти хочеш) Ну і це страшенно економно, за 2 тижні ми потратили приблизно 500 евро на двох. Також в европі, навіть в східній в сезон постійно йдуть змагання, в радіусі 500 км щотижня проходять змагання. Тепер мрію наступного року мати більше часу і фінансів, і повторити такий тур, бажано більш західною Європою)

 

  • Лайкнуть 2
  • +1 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну шо тут скажешь - а фи геть! ) Места разные - классные), и ты очень таки знатно некоторые места проходишь. Мечты сбываются ;)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Как-то я пропустил последнюю часть рассказа, только сейчас прочитал. 

Очень удивляет, откуда в Польше столько триальных площадок, при чем все такие капитальные и большие. Там ведь триалистов по пальцам можно пересчитать, уж явно меньше, чем в Украине.

Толи чемпионство Кумаровского в свое время сыграло такую роль. Толи просто триал как-то попал в список дисциплин, на развитие которых выделяются бюджетные деньги. Ведь и в Украине спорт площадок строят не мало (по Харькову сужу). Но это воркаут, столы для пингпонга, футбольные ворота и т.д.  Т.е. такие, массовые дисциплины поддерживают. А в Польше может в какой-то период аналогично триальные площадки строили)     

  • Лайкнуть 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
21 час назад, Черныш Влад сказал:

Как-то я пропустил последнюю часть рассказа, только сейчас прочитал. 

Очень удивляет, откуда в Польше столько триальных площадок, при чем все такие капитальные и большие. Там ведь триалистов по пальцам можно пересчитать, уж явно меньше, чем в Украине.

Толи чемпионство Кумаровского в свое время сыграло такую роль. Толи просто триал как-то попал в список дисциплин, на развитие которых выделяются бюджетные деньги. Ведь и в Украине спорт площадок строят не мало (по Харькову сужу). Но это воркаут, столы для пингпонга, футбольные ворота и т.д.  Т.е. такие, массовые дисциплины поддерживают. А в Польше может в какой-то период аналогично триальные площадки строили)     

Цікава думка! В нас час від часу пропонується різними діячами зробити площадку, але це все  затухає на етапі конструювання чомусь, хоча ми зразу перестраховуємось, і кажемо що такі площадки  ( по урбан. стилю, з кубами і т.д.., не природні) підійдуть не тільки для тріалу, а і для паркуру, тренування собах, і т.д.. 
Але всеодно до діла не доходить...

  • +1 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Думаю тут два в одном: местные энтузиасты, и интерес местных властей к созданию чего то нового) Площадка в Рабке (та что большая и красивая, в живописном парке) - проектировалась Рещеком, он оттуда родом, и наверное катал на ней раньше, сейчас говорят не катает он особо. Площадка в Новом Тарге (та что развалена и вроде должна перестроиться), тоже сделана по инициативе кого то со старой польской гвардии :) На третей площадке (на той что я не катал в первую поездку, и кстати на которой на свой второй евротур я повредил спину) катается пару ребят среднего уровня, и чемпы раз в год проходят. Она тоже в парке, почти за городом, возле большой пейнтбольной площадки.

Та часть Польши вообще богатая на площадки область) рядом в Кракове триал парк, и еще 40 км от Кракова вверх в городе Олькуш говорят очень крутой парк. То есть в радиусе 100 км у них там 5 четких парков)

 

А по питанню того що тріал площадки то практична річ не лише для тріалу, то правда. Я в Нетішин на площадку приїзжав 2 рази кататися на минулому тижні, і там і собак тренували на колодах, і діти в цуріка бігають грають, і паркурщики приходять тренуватися. Тріалістів правда не з'явилося там, але зробити так щоб на тріальній площадці і на веліках малі щось пробували теж можливо. Просто треба набудувати крім нормальних тріальних перешкод різні прості елементи - качелька, стовбчики обїзжати, мінімальні перешкоди висотою 5-25 см. І будуть там і малі на горніках пробувати, а потім є вірогідність що хтось з них, відчувши перші успіхи в подоланні перешкод візьме і тріальний байк в батьків випросить)

  • Лайкнуть 2
  • Спасибо 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
23 часа назад, Jan сказал:

А по питанню того що тріал площадки то практична річ не лише для тріалу, то правда. Я в Нетішин на площадку приїзжав 2 рази кататися на минулому тижні, і там і собак тренували на колодах, і діти в цуріка бігають грають, і паркурщики приходять тренуватися. Тріалістів правда не з'явилося там, але зробити так щоб на тріальній площадці і на веліках малі щось пробували теж можливо. Просто треба набудувати крім нормальних тріальних перешкод різні прості елементи - качелька, стовбчики обїзжати, мінімальні перешкоди висотою 5-25 см. І будуть там і малі на горніках пробувати, а потім є вірогідність що хтось з них, відчувши перші успіхи в подоланні перешкод візьме і тріальний байк в батьків випросить)

В твоих словах есть логика.

Уже пару раз видел, как в наш скейт парк заскакивает молодежь на обычных велосипедах. Они пока еще присматриваются к "рампам", верней то, что от них осталось и редко кто на них лезет. Высокие рампы вызывают страх.

Но не только рампы вызывают у ребят интерес, поглядывают они и на поддоны триалистов. Поэтому, строя небольшие парки, не стоит забывать и о совсем юных спортсменах. Если будут препятствия и для мелких, того и гляди, что пару человек попробуют, может понравиться )

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

хмм... внатурі, треба тулити щось типу "смуги перешкод" , і діти будуть пробувати)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так, тому що різниця між хлопцем що займається тріалом хоча б років 5 і просто хлопцем велосипедистом колосальна. Діти дивляться на стрибки вище метра, стойку на задньому, і бачать якийсь недосяжний рівень. Ну і так само звичайний хлопець на горніку, в нормальному тріалпарку не може практично нічого спробувати, доступного для його рівня.  І я думаю, для варіантів коли в побудові парку допомагає влада, то варто розробляти щось таке, що зацікавить дітей велосипедистів. Дуже великий стимул, як на мене, коли хлопець може приїхати на площадку, і навіть на горніку вже щось пробувати, тренуватися там, і відчувати прогрес, що потім може пробудити інтерес розвиватися далі, купити тріальний байк і стати тріалістом.

Якщо покриття бетон чи асфальт, то навколо можна намалювати щось типу траси з поворотами, їздою між стовбчиками, пологими заїздами і спусками, пірамідками, качельками, мінімальними перешкодами. Хоча це все ближче до велотуризму, але це те що діти можуть спробувати, і відчути що вони вже щось уміють)

А далі вже низькі перешкоди типу лежачої шпали чи двух, 2-3 піддони, сильно вкопана покришка, меньш пологі пірамідки, мінімальні каталова. Перешкоди на які можна заїхати не вміючи стрибати на задньому, але на які вже треба вміти видьоргувати переднє і заднє.

 

  • Лайкнуть 1
  • +1 2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти

×