YULIY 86 Опубліковано: 24 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 24 листопада 2014 Хотел узнать ваше мнение! Как влияет низкая температура на наше железо? При какой температуре допустимо тренироваться? Кто что думает? В 2013 зимой за месяц ушатал вилку. Повторять такую зиму не буду. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
RSA 762 Опубліковано: 24 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 24 листопада 2014 При абсолютном минусе, думаю, катать не стоит. 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
corpseGrinder 194 Опубліковано: 24 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 24 листопада 2014 Просто дати байку зрівняти свою температуру з температурою навколишнього середовища і вперед. В цей період, звісно ж, не навантажувати його. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
ENDORFIN 3 264 Опубліковано: 24 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 24 листопада 2014 завжди катав зимою, і нічого страшного. Просто звісно ж не варто з теплої квартири виносити і зразу лупити по магурі) Хай байк охолоне. Так само коли додому заносите - хай нагріється вдома, не мучте запчастини перепадами. Шкодить не температура, а різкі перепади. І при довгому зберіганні байка зимою не забувайте відкручувати крутилки магури на мінус 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Космонавт" 1 074 Опубліковано: 24 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 24 листопада 2014 Колись в Києві в когось трісла рама Кокс, давно ше було, коли на морозі катався, хоч і була на гарантії. Міняти відмовились, бо ніби не можна кататись за мінусових температур 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
ENDORFIN 3 264 Опубліковано: 25 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 25 листопада 2014 Колись в Києві в когось трісла рама Кокс, давно ше було, коли на морозі катався, хоч і була на гарантії. Міняти відмовились, бо ніби не можна кататись за мінусових температур норм поморозка))) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Doctoror 35 Опубліковано: 25 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 25 листопада 2014 Колись в Києві в когось трісла рама Кокс, давно ше було, коли на морозі катався, хоч і була на гарантії. Міняти відмовились, бо ніби не можна кататись за мінусових температур Пахне лохотроном. Разом з рамою повинна була приїхати і інструкція з деталями гарантії, яку надає виробник. Якщо там не вказана конкретна температурна межа або не йдеться про таке взагалі то мали б замінити. 5 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Kexx 33 Опубліковано: 25 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 25 листопада 2014 (змінено) Вообще на морозе сталь становится очень хрупкой и жёсткой. Чуть перегнул, потянул и т.д. - она ломается, лопается, трескается и т.д. Не знаю чем там для вас является алюминий, но когда руками ломаешь стальную проволоку пятёрку в +5 это настораживает по поводу катания в мороз. Топикстартеру верю на все 100%. И то, месяц - долго она у него жила. А остальные просто везунчики. Лично своими глазами видел несколько ушатанных зимой рам, которые три тёплых сезона пережили без проблем и до этого несколько лет катались в тёплое время. Катать на холоде - плохая практика. Змінено 25 листопада 2014 користувачем Kexx 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
serf 78 Опубліковано: 25 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 25 листопада 2014 Вообще на морозе сталь становится очень хрупкой и жёсткой. Чуть перегнул, потянул и т.д. - она ломается, лопается, трескается и т.д. Не знаю чем там для вас является алюминий, но когда руками ломаешь стальную проволоку пятёрку в +5 это настораживает по поводу катания в мороз. Топикстартеру верю на все 100%. И то, месяц - долго она у него жила. А остальные просто везунчики. Лично своими глазами видел несколько ушатанных зимой рам, которые три тёплых сезона пережили без проблем и до этого несколько лет катались в тёплое время. Катать на холоде - плохая практика. правду говоришь, металл охлаждается и становится как стекло, на дропе в 1,5 метра может и рама лопнуть и перо. а на счет перепада температур, так при перемещении байка с холода в тепло - в трубах образуется конденсат, он влияет на окисление рамы. это окисление есть почти на всех рамах, разобрав рулевую, каретку (там где маленькие отверстия), есть белый налет. у меня так на зухе 2006 было. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Pavelko 93 Опубліковано: 25 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 25 листопада 2014 А якщо в мене байк стоїть цілу зиму на балконі відкритому, шось буде залізу?? П.с. байк на вібрейках) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Bikewin 5 346 Опубліковано: 25 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 25 листопада 2014 За полчасика перед выездом выставлял байк в прохладный тамбур, чтобы не было резкого перепада триператур ) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Kexx 33 Опубліковано: 26 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2014 А якщо в мене байк стоїть цілу зиму на балконі відкритому, шось буде залізу?? П.с. байк на вібрейках) Если стоит и ты им не пользуешься, то ничего. Возможны местные изменения структуры в ослабленных местах (в швах) из-за "отпуска" металла, а так катать в тёплое время можно.)) Металл от времени сам стареет в зонах, где есть напряжение, так что погода это меньшая из бед. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Mikola 41 Опубліковано: 29 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 29 листопада 2014 Если в стали много фосфора, то она легко ломается при отрицательных температурах. Странно звучит конденсат, который окисляет алюминий. МБ гальваническая коррозия? Зайди в Креш-тест и почитай. Люди летом и за меньшее сроки ломают. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
ZiM 401 Опубліковано: 8 грудня 2014 Поділитись Опубліковано: 8 грудня 2014 Ребятки, кто грамотно обьяснит как ведёт себя карбон при отрицательных температурах? особенно интересен промежуток -1 тире -10. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Kexx 33 Опубліковано: 8 грудня 2014 Поділитись Опубліковано: 8 грудня 2014 (змінено) Для совсем придирчивых насчёт карбона вот: http://ntrs.nasa.gov/archive/nasa/casi.ntrs.nasa.gov/19970003683.pdf Для не совсем придирчивых переведу частями статью и саму её суть: lonews.competitor.com/2010/04/bikes-and-tech/technical-faq/technical-faq-carbon-in-cold-conditions_111530 Здесь мужик пишет, что эксперт по композитам сказал, что на холоде матрица композита (волокно+смола) идёт микротрещинами и это вызывает снижение жёсткости всей конструкции. Потом он пишет, что советовался с ещё кем-то из Ball Aerospace и тот подтвердил слова предыдущего специалиста, но с оговоркой насчёт того, что зерно смолы меньше зерна волокна и поэтому изменения в жёсткости будут минимальны. As far as safe operating limits ─ I would worry more about high temperatures than low temperatures as the resin commonly used in sporting goods will slowly start to break down over a long period of time at temperatures above 220 F. I wouldn’t recommend riding in active volcanoes, reactor containment buildings or too close to the sun.”Lennard Здесь спец из Ball Aerospace пишет, что его беспокоит то, что смола, из которой изготавливают спортивные товары может начать разрушаться в течение огромного периода времени при температуре выше 104 градусов Цельсия. Он бы не советовал кататься в действующих вулканах, внутри реакторов АЭС или слишком близко к Cолнцу. По-идее ничего таким компонентам не будет при 0 - -10. =) Змінено 8 грудня 2014 користувачем Kexx 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз