Can 2 519 Опубліковано: 9 січня 2014 Поділитись Опубліковано: 9 січня 2014 Еще варианты? :)Да пожалуй, я уже думал много чего по этому поводу и пришол к выводу что пока кто то из заинтересованных личностей триалом не заёмётся производством именно прозрачных гидролиний для тормозов - всё остальное будет без толку. Ну как то так Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Antipov 219 Опубліковано: 9 січня 2014 Автор Поділитись Опубліковано: 9 січня 2014 Имхо, есть варианты: 4. Забить, потому что трудно найти подходящий шланг в силу специфики велосипедной гидравлики (малый объем жидкости, большая чувствительность, приличное давление и прочее) Вот этот вариант нормас Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Artem1998 31 Опубліковано: 9 січня 2014 Поділитись Опубліковано: 9 січня 2014 вот моя модификация! 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
BikerochegTrialist 28 Опубліковано: 9 січня 2014 Поділитись Опубліковано: 9 січня 2014 хорошей и гибкой для гидролинии будет шланг для бензина \ масла от мопедов и мотоциклов Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Can 2 519 Опубліковано: 9 січня 2014 Поділитись Опубліковано: 9 січня 2014 Тестани, покатай, интересно как будет держаться на штуцерах, и не потечот ли. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
mgtucana 171 Опубліковано: 9 січня 2014 Поділитись Опубліковано: 9 січня 2014 шланг от бензина?ну да, а то что там ото от бензонасоса допустим к карбюратору бенз идет под легким легким давлением, если рвануть там все давление как на тормозах - репнет нахрен твой шланг тот, амба ему будет Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Artem1998 31 Опубліковано: 9 січня 2014 Поділитись Опубліковано: 9 січня 2014 там толстые стенки , и шланг не из бензонасоса Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Antipov 219 Опубліковано: 9 січня 2014 Автор Поділитись Опубліковано: 9 січня 2014 (змінено) вот моя модификация! Потестируй, будь добр. Все равно поставил уже А вообще, класно получилось! Мажор, на бладе ездишь) Змінено 9 січня 2014 користувачем Antipov Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Artem1998 31 Опубліковано: 9 січня 2014 Поділитись Опубліковано: 9 січня 2014 вот моя модификация! Потестируй, будь добр. Все равно поставил уже А вообще, класно получилось! Мажор, на бладе ездишь) ахаха мажор под оливки будет классно, и точно не сорвет Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Antipov 219 Опубліковано: 9 січня 2014 Автор Поділитись Опубліковано: 9 січня 2014 (змінено) Спроси в магазе, как эта трубка правильно называется Змінено 9 січня 2014 користувачем Antipov Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Artem1998 31 Опубліковано: 9 січня 2014 Поділитись Опубліковано: 9 січня 2014 я на авторынке брал Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Radion 190 Опубліковано: 10 січня 2014 Поділитись Опубліковано: 10 січня 2014 я на авторынке брал а как трубка на штуцеры одевается легко, или так же тяжело как и на нейлоновую гидролинию?) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Bopo6eu 294 Опубліковано: 15 травня 2014 Поділитись Опубліковано: 15 травня 2014 Вопрос...по настройке..важен ли ход колодок(поршня) для такого фактора как износ...т.е. лучше когда зазор между колодкой и ободом минимальный(около 1-2мм) либо не имеет значения и поршень может выходить до предела? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
5h1z1k 976 Опубліковано: 15 травня 2014 Поділитись Опубліковано: 15 травня 2014 ты решил задать этот вопрос во всех темах про магуру?) тебе же ответили в соседней 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз