Перейти до публікації
×
×
  • Створити...

Юнісайкл,компоненти та їх модифікації,класифікації,та вибір компонентів стилю катання


Unicycler
 Поділитись

Рекомендовані повідомлення

Ось дорвався до створення теми..а точніше декількох тем які будуть спрямовані на поглибшення пізнання юнісайклу як апарату, та модифікацій компонентів.

Ці статті базуються на досвіді катання, та споглядання сайтів на яких продаються компоненти та дана їхня характеристика.

 

Отже,юнісайкл... Основні компоненти є такі: вилка, підсиділ, обод, втулка, підсидільний зажим, сідло, педалі, покришка, шатуни.

Ці компоненти варіюються в залежності від стилю в якому ви катаєте, ваших фізичних даних, та вашої майстерності.

Ну що ж...почнемо.

 

ВИЛКА

 

Як основна частина вашого монстра,вона вимагає вибору... Вибір здійснюється за такими параметрами: Діаметр колеса, довжина штоку, матеріал з якого виготовлено вилку, та ширина дропаутів.

По кожному пункту окремо.

 

Діаметр колеса.

Якщо ви 100500% впевнені що буде катати якийсь один стиль-то сміливо беріть вилку з такими вказаними діаметрами: 19,20,24,26,29,36,42,56(О_О). Якщо не впевнені, то краще візьміть ту вилку яка вам більш підійде. Під цими словами я маю на увазі випадки, коли райдер ще не знає до чого у нього ноги тягнуться і помилково може взяти вилку з меншим діаметром колеса, а потім матюкаються і морочаться з купівлею продажем. Н-д: взявши тріальну вилку під 19", ви вже не вставите якесь флетове колесо або колесо для виступів, а купивши дьорт-вилку на 24" ви не вставите більш колесо для фрірайду та кк, яке має 26".

 

post-2120-0-99152800-1333572464_thumb.jpgpost-2120-0-50445200-1333572451_thumb.jpgpost-2120-0-44164500-1333572486_thumb.jpg

 

Довжина штоку.

Від цього фактору залежить який ви стиль кататимете... є класифікація:Longneck та Shorneck.

Лонг в основному використовується у флеті та у номерах-виступах. Причиною відмінності є можливість високо піднімати сідло для фліпів, та балансування. Лонгнек також може використовуватись в тріалі.

Шорт використовується в стріті та тріалі. Плюсом Шортнеку є те що при високому куті закладання, райдер не б*ється об підсидільний зажим. Дана класифікація стосується тільки 19 та 20 дюймових юнасайклів.

 

post-2120-0-72069700-1333573670_thumb.jpeg

 

Багато питань у покупців викликає саме ціна продукту. Критерієм висоти ціни є фірма виробника, матеріал з якого виготовлено виріб та надійність.

 

Коротко по матеріалам:

На даний момент знаю такі матеріали: сталь(ашан-юнісайкл), алюміній(6061,та 7076), карбон, та від недавніх часів титан.

Якщо ви новачок, не визначилися із стилем, не знаєте тенденцій розвитку юнісайкл-спорту вашому місті, моя вам порада-купіть звичайний, цирково-номеровий моноцикл, типу цього

 

post-2120-0-67133200-1333574106_thumb.jpg

 

скажу чесно, сам починав з такого... Чесно також скажу що скрутив втулку спіраллю на ньому. Але!! Перед цим я відкатав декілька місяців і визначився що кататиму тріал. Чому я це пишу в абзаці з матеріалами? Тому що ці моноцикли є стальними і витримають високо-збочені знущання молодих та ніопитних, після цього можна перейти на алюміньку та тренуватись не завдаючи клопоту ні собі, ні своєму гаманцю.

Існує думка, що "чим легше апарат, тим краще вчитися"-це помилка.Юнісайкл-звір, який постійно падає, вдаряється,та переживає не найкращі часи в руках новачка. Якщо у вас достатній фінансовий стан, і ви можете дозволити собі алю, або карбон. Скажу так - можете відразу вдарити по ньому декілька разів молотком, і викинути. Бо це його неминуче чекає в катанні. Вибір новачків-сталь. Так - тяжка, так - негарна, та надійна і у випадку зламу(О_О) можна без проблем заварити та катати.

Титан-новітні технології у світі юнісайклу. Передовими в цьому є наші сусіди росіяни. Компонент-легкий, гарний, та дорогий, але воно того коштує. Та цей пункт вже для тих хто відчуває, що володіє технікою катання настільки, що можна перейти на лайт-юні.

 

Ну і на закінчення трошки про дропаути.

Так склалося, що фірми роблять вилки з деякими корегуваннями. Н-д: у вилку Кокс-входять втулки кокс та кю-акс, а у вилки Імпакт-не вставити ці втулки-бо вузько підшипники стоять. Зате у Імпакт влазять їхні ж втулки, а також компоненти фірми Німбус.Тож будьте уважні при виборі компонентів.

 

Дана стаття базується на звичайних юнісайклах, а не на "жирафах"та інших екзотиках.

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Молодець!icon_thumbsup.gif

добре,що розписав!

 

п.с. в мене стальний юнік,і досить навіть нічого)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
 Поділитись

Общий чат

Общий чат

Please enter your display name