Перейти до публікації
×
×
  • Створити...

Таблиця лідерів

  1. ENDORFIN

    ENDORFIN

    Модеры


    • Бали

      2

    • Публікації

      6 600


  2. temax

    temax

    Пользователи


    • Бали

      2

    • Публікації

      595


  3. Jan

    Jan

    Пользователи


    • Бали

      1

    • Публікації

      298


Популярні публікації

З'являються публікації з найбільшою репутацією на 03.06.18 у всіх областях

  1. Всем привет! Заметил что мой маленький видосик небыл залит на данный Форум Вот исправляю ситуацию Данное видео это, выборка лучших моментов которые случайно или специально были отсняты за 2017 год, Видео смонтировано для Instagram
    2 бали
  2. Я давно мріяв купити собі дім на колесах і на ньому відправитися в тур європою, на місяць чи на два, їздити по тріальним площадкам, на змагання, по різних замках, цікавих місцях. Подорожувати і насолоджуватися життям)) І ось цього року, після зими, я придбав аж 2 обєкти житлової рухомості - бус Рено Мастер перероблений в автодім, і прицеп-караван. Правда вони обидва повинні були бути зайняті весь рік, але так сталося що бус, а тепер і прицеп вільні, і я ними можу користуватися і подорожувати - були б час та гроші. З грошима правда тугувато зараз, а от час якраз є) Але пошкріб я по усіх кутках, і зібрав трохи грошей на легенький пробний евротріп східною европою, на 2 тижні, вдвох зі своєю дівчиною. Поїхали ми на бусі, в якому перед нами жив Кока місяць в цирку у Франції, і 2 тижні їдучи звідти додому і подорожуючи європою. За цей час він склав список недоліків буса, і по приїзду в Україну частину з них я виправив. Опишу сам бус. Вантажний Рено Мастер 2001 року, обємом 2.2, всередині має 2 дивани і стіл, які трансформуються в одне велике ліжко, газову плиту і мийку, бак на 50 літрів води, сонячну панель на даху, холодильничок і душик на дворі. Тобто він досить автономний - води вистачає десь на тиждень, електрики від сонячної панелі на освітлення, роботу водяної помпи для крану з водою і роботу холодильника кілька гоидин. Душ тільки холодний і на дворі, за шторкою) (але в європі є купа заправок з душем, тому це не є великою проблемою). Місця для життя в бусі мало, але на переночувати нормально) Ще один нюанс - у буса часто не включалася задня передача та перша і друга. І з першою і другою бувала біда іноді, на світофорах і навіть на перехрестях під гірку я не раз стартував з третьої, то купа стресу, але якось з тим я впорався)) Ось пару фоток буса: Ну розказав я про транспорт, почну тепер і про саму подорож) Планував приблизно так - десь 10-14 днів, Словакія, Польша і може Чехія. Але перед самим виїздом взнав від друзів угорців про змагання в них, і вирішив їхати спочаку туди. День перший. Змагання в Угрорщині. Нажадь трохи затримався зі зборами, і вирушив в пятницю по обіді, а змагання були вже в суботу - а по переду 1100 км дороги і кордон. Як я не спішив, але приїхав я за годину до змагань, спавши лише 2 години. Змагання проходили на центральній площі гарного невеличкого містечка Сексард, і були організовані серйозно - цікаві, гарно побудовані траси, різні типи перешкод, музика, судді, все було супер. От траси тільки були не складні, все було реально пройти в 0, тому мінімальна помилка могла коштувати втрати перемоги. Так воно і сталося, змагання виграв представник старої школи, дуже технічний Леско Джозеф (памятаю його круті відео 2007-2010 років), в нього був 1 штраф, я зайняв 2 місце з 2 штрафами, а 3 був дуже сильний і амплітудний Andras Vegh з 6 штрафами. Участь у змаганнях в гривнях коштувала 450 грн. І ще цікаво що не було призів, тільки справді дуже прикольна медалька і грамота. Після безсонної ночі і змагань геть не було сил, але все ж ще пів годинки потягалися на різних цікавих темах з Андрасом, він амплітудний і технічний, але і я старався не відставати). Навіть зробив ап і кік на 134см, на відео це на 2:12. Прогулюючись в місті, знайшли ще парк з купою крутих каменюк, прямо готова тріальна площадка, але сил на них потренуватися не було зовсім, тому тільки подивився на них) Доречі Хегедус Лазло активно катається, але повністю уйшов в комерційний тріал - тільки виступає, і на змагання майже не їздить, ні на місцеві ні на світові. А по змаганнях угорці розповіли що в них проходить в середньому 4-6 чемпіонатів в рік. День другий, відпочинок на озері. В 100 км від місця змагань було озеро Балатон, одне з найвідоміших місць Угорщини, і ми вирішили поїхати туди. Озеро величезне і дуже красиве, всюду рибаки, човни, яхти, віндсьорфи - дуже гарно. Ну там ми і провідпочивали і пробайдикували день :) День третій. Вірьовочний парк і тріальна площадка. На змаганнях поцікавився у райдерів про тріал парки в Угорщині, і мені розповіли що біля озера Балатон, на території мотузкового парку розваг є тріалпарк. Там проходив років 5 поспіль Balaton bikefest - велофестиваль зі змаганнями по дьорту та тріалу, памятаю навіть відоси Хегедуса Ласло звідти. Але останній фестиваль був аж у 2012 році, і з тих пір дьорти і тріал площадка закинуті і занедбані. Приїхали ми в цей парк розваг ще зранку, запитали за тріал площадку, сказали що вона є і можна там кататися, але вона занедбана і небезпечна, і катання там це ризик, я відповів що не біда, ризикнемо) попутно я роздивився той мотузковий парк і скеледром і вирішив може б і спробувати ще там полазити, а тріал лишити на вечір. Абонемент на день в вірьовончний парк коштує 500 грн з людини і туди входить смуги перешкод вірьовочного парку, 20 метровий скеледром, та зіплайн спуски з 20 метрової вишки. Всі ці штуки ні я ні моя дівчина раніше не пробували, тому було дуже цікаво). Спочатку ми полізли долати смуги перешкод вірьовочного парку, вони є 2 рівнів, прості на висоті 1-2 метри, і складні на висоті 6, прості то для дітей, то ми пішли на складніші. Штука цікава, прикольна, трохи адреналіну від того отримуєш, але дуууже напряжно на руки, всі ті троси страшенно натирають долоні, після 3 годин лазіння руки були червонющі. Всім рекомендую спробувати, але обовязково в рукавичках. Перепочивши ще здійснив кілька підйомів скелелазною стінкою, дууже цікаве заняття, особливо прикольно в метрах 10-15 від землі, коли дивишся вниз куди б то поставити ногу для опори) Налазився, відпочив, і поїхав тестити тріальну площадку) Площадка крута, особливо коли була доглянута, а зараз все дерево геть трухляве, ну а бетон, каміння і деревяні шпали більш-менш цілі, але сильно обросші травою. На відео пару цікавих стрибків є, але основний процес тренування не знімали, бо мій оператор сильно змучився віровочним парком і пішов відпочивати). На відео з 2:27 Ось ще фото типового місця ночівлі - в основному відїзжали від траси в поля або ліси щоб тихенько і затишно спати) День 4 відень, мототріальна площадка. З озера Балатон ми вирішили поїхати в Відень (100 км відстань), + по дорозі я заскочив на годинку катнути на мототріальну площадку в передмісті Відня. Площадка величезна, але саме мототріальна, більшість перешкод абсолютно не цікаві в велотріалі. Там до речі тренувався чоловік років 50 на мототріальному байку, цікаво було глянути, нічого космічного він не робив, але контроль хороший. На площадці я покатався десь годину, і більше там впринципі і нема що робити. На відео частина з Австрії з 4:08. Далі ми поїхали в Відень і гуляли там весь день і вечір. Відень дуже красиве місто, одне з найгарніших в Європі, парки, палаци, площі, гуляти там можна не один день) Доречі данні про те, де є площадки я шукав в основному на цій карті тріальних площадок https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1rCsqzkC1VWyQB3I6cd50qgQXRCk&ie=UTF8&hl=en&t=h&msa=0&z=3 Далі розповім на днях, посупово буду монтувати відео і писати розповідь... Відео:
    1 бал

Общий чат

Общий чат

Please enter your display name