Веник 30 Опубліковано: 2 квітня 2016 Поділитись Опубліковано: 2 квітня 2016 (змінено) - если ты о пыльнике то выточить на токарном чпу, у тебя вроде есть возможности, пластинки на инструменте подходят те которые по алюминию (с острым передним углом и без напыления) Материал полиуретан, твердости погугли рекомендованные для пыльников в гидравлике Змінено 2 квітня 2016 користувачем Веник 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
am.ok 11 Опубліковано: 1 квітня 2017 Поділитись Опубліковано: 1 квітня 2017 Питання наступного характеру: при переборці ручки HS33 (з новіших, та шо з carbotecture) треба чимось (силіконка/консистентка типу Slick Honey/PM600) змазувати поршень/о-рінг/сальник чи збирати насухо? Чи змазати тим маслом, яким прокачую (в моєму випадку LHM+)? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Can 2 519 Опубліковано: 1 квітня 2017 Поділитись Опубліковано: 1 квітня 2017 lhm достаточно Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
zima 7 Опубліковано: 7 квітня 2017 Поділитись Опубліковано: 7 квітня 2017 В 07.01.2009 в 22:01, MarcVinco сказал: хочу найти себе для прокачки более больше шприц... говорят есть 50 кубовый.. но его тяжко найти( зайди в ветеринарную аптеку (что-то в этом роде) там должни такие продаваться Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Bikewin 5 346 Опубліковано: 8 квітня 2017 Поділитись Опубліковано: 8 квітня 2017 Шприцы большого объёма продаются у нас, в основном, катетерные с резиновым уплотнителем на поршне или резиновым поршнем, резина разбухает от масла и потом поршень ооочень тяжело ходит. Он стоит, как по мне, не мало. Нужно искать без резины на поршне. А таких у нас не находил к сожалению. Вот такой надо искать http://archive.upbikes.com.ua/product.php?productID=1473 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
am.ok 11 Опубліковано: 30 червня 2017 Поділитись Опубліковано: 30 червня 2017 Задня мага - збірна солянка: бачки 09 року, ручка 12 року. Бачки нульц. Прокачена добре, вільного ходу немає, при найменшому дотику - виходять бачки. Але, є трабл: правий бачок виходить перший, лівий - з запізненням. При цьому, саме гальмо тримає мертво. Чи може таке бути, що через те, що порт прокачки знаходиться на правому бачку, в лівому залишилось повітря в якомусь «укромном уголке»? Іншими словами: далі бавитись з прокачкою, чи забити & катати так як є? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Can 2 519 Опубліковано: 30 червня 2017 Поділитись Опубліковано: 30 червня 2017 Воздух как выгоняешь, чз ручку или чз бачки? Может быть что резинка-уплотнитель на 1м цилиндре более плотная, из-за чего и происходит данная проблема при выходе цилиндров. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
am.ok 11 Опубліковано: 30 червня 2017 Поділитись Опубліковано: 30 червня 2017 2 часа назад, Can сказал: Воздух как выгоняешь, чз ручку или чз бачки? І так, і так. Я прокачую авідовським методом. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз