Перейти до публікації
×
×
  • Створити...

Racing Line Nano 28


ENDORFIN
 Поділитись

Рекомендовані повідомлення

Писав відгук в тему http://velotrial.com.ua/forum/topic/23490-racing-line-%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BA%D0%B0/#entry186493 і вирішив оформити ще й окремо, для обговорення.

Пропоную вам мій огляд ручки  " Racing Line Nano 28" (13мм діметр поршня)

 

 CNC-корпус, CNC поршень з двома  сальниками, Довгий та жосткий CNC ричаг, Можливість зняття ручки без зняття гріпси (2 болтовий зажим), двостороння ручка, Всі болти титанові (2 болти зажиму на рулі, болт зажиму ричага, штуцер). Приємний зовнішній вигляд. 


Порівняння з компонентами, що використовувались раніше: Magura HS33 (1988, 2004, 2005, 2009), Magura HS11 (2011), Echo TR.

Особливість:
В моделі Nano 28  поршень на 1мм менший, ніж в стандарті (13мм замість 14), що по заявках виробника дає меншу силу гальмування та більше модуляції, і рекомендується для використання як передню ручку. 

В теорії  менший діаметр головного циліндра дасть менший хід  поршнів в бачках на виході, але більшу силу гальмування. 

На практиці  хід бачків не змінився, і є приблизно таким же,як і з 14мм поршнем (звісно на відрізку приблизно в 2см дуже важко відчути різницю в кілька % навіть якщо вона є, тим більше пальцем), а сила гальмування виросла. Про це свідчитьДУЖЕ сильне розжимання бачків на рамі з інтегрованим бустером + 2-болтовим бустером зверху, на безпроставочних кріпленнях Есно.  Мінусом тут є великий розжим рами, і відповідно ватність ричага, яка ніяк не лікується. При цьому сильне блокування колеса і  менша кількість вібрації (скрипу колодок). 

Відгук: Дуже хороший рівень виготовлення. Повністю анодований корпус, поршень, 2 сальника. Змазано додатково змазкою  Racing Line.  Всі болти титанові, можна замінити на алю..
Ручка дуже жостка в порівнянні з Есно та Магурою 2011... Жостка фіксація на рулі, жосткий корпус та ричаг. 
Велика сила гальмування, силльно розжимає раму з бустером)
tmEoED8bP3w.jpg

 

  • +1 4
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пробывал такую спереди! В Украине пока только 2шт такие!)
Вообщем спереди на вилке бонз без бустера можно было разжать её полностью)
Без бустера такие тормоза лучше вообще не использовать, большие нагрузки всё-таки, но тормоз очень впечатляет!

Это совершенно новый уровень, по сравнению с магурами моделей 05-10 годов и даже последних годов!

  • +1 2
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Уже все уши этими рейсинглайнами прожужжали. Как я и говорил- меньший диаметр главного цилиндра=больше мощность.

Но все равно имхо остается коструктивная проблема - выработка металла от трения сальников. В теории проблему решила бы холодная анодировка, но тогда не получился бы этот красный цвет.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Уже все уши этими рейсинглайнами прожужжали. Как я и говорил- меньший диаметр главного цилиндра=больше мощность.

Но все равно имхо остается коструктивная проблема - выработка металла от трения сальников. В теории проблему решила бы холодная анодировка, но тогда не получился бы этот красный цвет.

а чим вона відрізняється від цього анодування?

 

Я думаю для того і рекомендують змазку. Якщо  дивитись за тормозом регулярно - він довго прослужить)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Холодное анодирование намного прочнее, но его покрасить не получится как теплое. при чем деталькам становится почти на все пофиг, даже на морскую воду. 

смазка смазкой, но пыль то попадает. Выработка и все такое.

Вот статейку нашел по анодировке. http://strport.ru/elektrooborudovanie-svet-osveshchenie/anodirovanie-alyuminiya-i-ego-vidy

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Круче была бы вставка в цилиндр из полированной нержавейки:)

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Круче была бы вставка в цилиндр из полированной нержавейки:)

это безспорно конечно, но тогда возрастает сложность производства и вес на пару грамм увеличится. Кому нужна такая тяжелая хрень?)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

Круче была бы вставка в цилиндр из полированной нержавейки:)

это безспорно конечно, но тогда возрастает сложность производства и вес на пару грамм увеличится. Кому нужна такая тяжелая хрень?)

никакому производителю не нужны вечные детали, иначе, если ничего не будет ломаться, то потребителю не придется ничего заменять, то есть не покупать снова и снова))) Я бы купил такую ручку, если бы она была бы вечной, и пофиг на граммы)))

Змінено користувачем Radion
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Просто вечные вещи никому не нужны) - кто заинтересуется вечным Сименс а50??? Так и тут - стоит дорого,а мода через год поменяется. Но реально качественные вещи существуют,эта ручечка вроде из этого списка....

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 роки потому...

Спустя почти 2 года что сейчас скажешь о ручке? Какие впечатление и всё так же замечательно она держет тормоз?

У меня такая же только с 14мм пошрнем, брал бу, года пол работала хорошо, четко, потом начала ватнить...а самое странное поршень(в рабочем режиме) начал медленней отходить...с чем это стало связано быть до сих пор не могу понять, думал сальники...заменил, не помогло, пружинку растянул..не помогло особо, Внутрь цилиндра если заглянуть...андировка в месте работы сальников стерлась. Потом думал в бачках дело, поставил hs22 ручку(с поршнем 16мм)..всё четко :/ обидно блн :sad:

Змінено користувачем Bopo6eu
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
 Поділитись

Общий чат

Общий чат

Please enter your display name