Перейти до публікації
×
×
  • Створити...

Racing Line (Ручка)


k00ks
 Поділитись

Рекомендовані повідомлення

Компонент: тормозная ручка Racing Line FL001 (14мм диаметр поршня), CNC T6 level with Titanium hardware

 

Время приобретения: 4.01.14

Новый: +

Действительный период использования: неделя

Положительные качества: CNC-корпус, два сальника, очень крутая комплектация для ручки, долговечность, наличие всех возможных деталей для замен на будущее, небольшой вес компонента.

Недостатки: Пока не было выявлено, только положительные отзывы

Сравнение с используемым компонентом ранее: Магура 05-10, эхо тр 12

Отзыв: почти всё написал в положительных качествах, но еще не упомянул за силу данного ништяка :)
Мои перья эхо марк 1 с стандартным магуровским бустером можно разжать полностью, ну то такое, в планах поставить бустер по-мощнее) 

Фотография: 

EUSFzpWauWA.jpg

Вижу народ потихоньку покупает их, прошу еще Эндорфина отписаться по-поводу ручки нано28, пусть народ читает ;)

  • +1 3
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Компонент: Гальмівна ручка Racing Line Nano 28 (13мм діметр поршня), CNC T6 level with Titanium hardware

 

Час покупки: Січень 2014

Новий: +

Дійсний час використання: місяць (3 тренувальних виїзди Ї репетиції,виступи) 
Використовується як задня  ручка. 


Позитивні якості: CNC-корпус, CNC поршень з двома  сальниками, Довгий та жосткий CNC ричаг, Можливість зняття ручки без зняття гріпси (2 болтовий зажим), двостороння ручка, Всі болти титанові. Приємний зовнішній вигляд. 


Недостатки: на 10грам більша вага,в порівнянні з ручкою Магура (повністю компенсується універсальністю та жосткістю)

Порівняння з компонентами, що використовувались раніше: Magura HS33 (1988, 2004, 2005, 2009), Magura HS11 (2011), Echo TR.

Особливість:
В моделі Nano 28  поршень на 1мм менший, ніж в стандарті (13мм замість 14), що по заявках виробника дає меншу силу гальмування та більше модуляції, і рекомендується для використання як передню ручку. 
В теорії  менший діаметр головного циліндра дасть менший хід  поршнів в бачках на виході, але більшу силу гальмування. 
На практиці  хід бачків не змінився, і є приблизно таким же,як і з 14мм поршнем , а сила гальмування виросла. Про це свідчить дуже сильне розжимання бачків на рамі з інтегрованим бустером + 2-болтовим бустером зверху, на безпроставочних кріпленнях Есно.  Мінусом тут є великий розжим рами, і відповідно ватність ричага, яка ніяк не лікується. При цьому сильне блокування колеса і  менша кількість вібрації (скрипу колодок). 

Відгук: Дуже хороший рівень виготовлення. Повністю анодований корпус, поршень, 2 сальника. Змазано додатково змазкою  Racing Line.  Всі болти титанові, можна замінити на алю..
Ручка дуже жостка в порівнянні з Есно та Магурою 2011... Жостка фіксація на рулі, жосткий корпус та ричаг. 
Велика сила гальмування, силльно розжимає раму з бустером)
tmEoED8bP3w.jpg


 

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
 Поділитись

Общий чат

Общий чат

Please enter your display name