k00ks 148 Опубліковано: 9 січня 2014 Поділитись Опубліковано: 9 січня 2014 Компонент: тормозная ручка Racing Line FL001 (14мм диаметр поршня), CNC T6 level with Titanium hardware Время приобретения: 4.01.14Новый: +Действительный период использования: неделя Положительные качества: CNC-корпус, два сальника, очень крутая комплектация для ручки, долговечность, наличие всех возможных деталей для замен на будущее, небольшой вес компонента.Недостатки: Пока не было выявлено, только положительные отзывыСравнение с используемым компонентом ранее: Магура 05-10, эхо тр 12Отзыв: почти всё написал в положительных качествах, но еще не упомянул за силу данного ништяка :)Мои перья эхо марк 1 с стандартным магуровским бустером можно разжать полностью, ну то такое, в планах поставить бустер по-мощнее) Фотография: Вижу народ потихоньку покупает их, прошу еще Эндорфина отписаться по-поводу ручки нано28, пусть народ читает ;) 3 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
ENDORFIN 3 264 Опубліковано: 11 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 11 лютого 2014 Компонент: Гальмівна ручка Racing Line Nano 28 (13мм діметр поршня), CNC T6 level with Titanium hardware Час покупки: Січень 2014Новий: +Дійсний час використання: місяць (3 тренувальних виїзди Ї репетиції,виступи) Використовується як задня ручка. Позитивні якості: CNC-корпус, CNC поршень з двома сальниками, Довгий та жосткий CNC ричаг, Можливість зняття ручки без зняття гріпси (2 болтовий зажим), двостороння ручка, Всі болти титанові. Приємний зовнішній вигляд. Недостатки: на 10грам більша вага,в порівнянні з ручкою Магура (повністю компенсується універсальністю та жосткістю)Порівняння з компонентами, що використовувались раніше: Magura HS33 (1988, 2004, 2005, 2009), Magura HS11 (2011), Echo TR.Особливість:В моделі Nano 28 поршень на 1мм менший, ніж в стандарті (13мм замість 14), що по заявках виробника дає меншу силу гальмування та більше модуляції, і рекомендується для використання як передню ручку. В теорії менший діаметр головного циліндра дасть менший хід поршнів в бачках на виході, але більшу силу гальмування. На практиці хід бачків не змінився, і є приблизно таким же,як і з 14мм поршнем , а сила гальмування виросла. Про це свідчить дуже сильне розжимання бачків на рамі з інтегрованим бустером + 2-болтовим бустером зверху, на безпроставочних кріпленнях Есно. Мінусом тут є великий розжим рами, і відповідно ватність ричага, яка ніяк не лікується. При цьому сильне блокування колеса і менша кількість вібрації (скрипу колодок). Відгук: Дуже хороший рівень виготовлення. Повністю анодований корпус, поршень, 2 сальника. Змазано додатково змазкою Racing Line. Всі болти титанові, можна замінити на алю..Ручка дуже жостка в порівнянні з Есно та Магурою 2011... Жостка фіксація на рулі, жосткий корпус та ричаг. Велика сила гальмування, силльно розжимає раму з бустером) 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз