Tarasik 8 Опубліковано: 15 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 15 березня 2013 привіт всім) недавно катаючи зрозумів що тормоза у мене недуже надійні ( думаю багатьом новачкам цікаво буде як зробити тормаза кращими)))??? 2 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
MaGeLLaN 13 93 Опубліковано: 15 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 15 березня 2013 (змінено) пуль+грінд+гудрон(+бустер) діск-колодки,прокачка або трос підтянути) а що саме тебе цікавить? Змінено 15 березня 2013 користувачем MaGeLLaN 13 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
BikerochegTrialist 28 Опубліковано: 15 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 15 березня 2013 каусты+грінд+гудрон(+бустер) правельная настройка тормаза , или если гидравлика то хорошая прокачка 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
martinique 174 Опубліковано: 15 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 15 березня 2013 сначала добавил себе бустер, чуточку прибавило, потом начал мазать гудрон, уже лучше, а с гриндом вообще агонь стало..)) в крайнем случае колодки подобрать хорошие) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
biketrials 13 Опубліковано: 15 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 15 березня 2013 хорошие колодки снс(тнн, коуст, елоу) + гринд средний Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
ENDORFIN 3 264 Опубліковано: 15 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 15 березня 2013 Для ОБІДних гальм:1. збільшити силу взаємодії між колодками та ободом. Для цього є 2 РІЗНІ шляхи: 1.1 збільшити "залипання" колодок. Наклеїти на стандартні колодки полуеритан, або купити спеціальні колодки з м"ягким компаундом.+ обод має бути гладкий та чистий. На нього наносять спеціальні речовини, які покращують залипання (СМОЛА - гудрон, Монті-спрей, розчин каніфолі і т.д..)1.2 збільшити "ТЕРТЯ" між ободом і колодками - більш жосткий компаунд ( склад полуеритану) + "грінд" (насічки на ободі). Обод має бути чистим, без пилу та іншого. Плюсом є робота в майже будь-яку погоду (в залежності від жосткості грінду) та більша "модуляція", ніж при залипанні, але є нюанси, пов"язані з самим гріндом(це окрема тема)2. Налаштувати гальма. Колодки повинні ходити рівномірно, і щільно та рівно прилягати до обода, при чому бажано одночасно. Вся конструкція гальм має бути нормально закріплена, не має бути бруду, абсолютно не повинно бути жирів і так далі... 3. Збільшити жосткість конструкції. Для механіки - більш жосткий кожух троса, кращий трос, краща ручка, самі ві-брейки.Для всіх типів гальм - встановити "бустер" - "підкова", яка захищає пера рами та кріплення гальм від розжимання, спрямовує силу роботи гальм в гальмування. При зжиманні колодок, вони впираються в обод, і їм більше немає куди іти,а сила продовжує поступати,і тоді вже розжимаються пера рами, так як вони довші, і створюється більший ричаг, а також розжимаються (нахиляються, чим більше вверх тим сильніше) кріплення магури, болти, півоти, а отже пера разом з тим "скручуються". Понажимайте сильно на тормоз і подивіться, що відбувається...Жосткі корпуси колодок, болти. Жосткість конструкції збільшує ефективність.Також довший ричаг гальмівної ручки. Надіюсь дав вичерпну відповідь, і всім новачкам буде зрозуміло. Гугліть та питайте по окремих поняттях та термінах, і все стане зрозуміло. Хто хоче - може прикріпити малюнки чи фото до моїх коментарів, і я оформлю. 10 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Tarasik 8 Опубліковано: 15 березня 2013 Автор Поділитись Опубліковано: 15 березня 2013 Для ОБІДних гальм:(СМОЛА - гудрон, Монті-спрей, розчин каніфолі і т.д..) подробніше можна? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Космонавт" 1 074 Опубліковано: 15 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 15 березня 2013 (змінено) Для ОБІДних гальм: (СМОЛА - гудрон, Монті-спрей, розчин каніфолі і т.д..) подробніше можна? смолою мажеш, простим чорним липким куском смоли!(на дорозі можна знайти, де свіжий асфальт поклали! я колись так робив, не зважай на дивні погляди людей збоку). потім мажеш стінку обода дофігіща, шоб залипало, потім зчищаєш, і розумієш шо так багато не треба, мажеш потім менше. і так прокачуєш свій рівень користування смолою, розкриваєш для себе її суть і значення! Змінено 15 березня 2013 користувачем 26" 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
ENDORFIN 3 264 Опубліковано: 15 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 15 березня 2013 сфоткайте хтось йому, ато я смолу в руки пару років не брав толком) Раз намазав недавно і тормоз пропав по грінду) 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
martinique 174 Опубліковано: 15 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 15 березня 2013 у меня есть кусок) у деда во дворе отрезал от большущего кусищи)) если нада сфоткаю)) какраз привез себе в общагу)) я помоему и на гринд мазал) норм было 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
fennix007 45 Опубліковано: 15 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 15 березня 2013 не пойму, как влияет бустер на тормоза?????????? 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
martinique 174 Опубліковано: 15 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 15 березня 2013 не пойму, как влияет бустер на тормоза?????????? когда тормозишь, колодки прижимаются к ободу, и чем сильнее давишь, тем больше перья розжимаются. бустер не дает разжиматся перьям, из-за его формы и конструкции. без бустера можно увидеть как перья расходятся.. тем самым прижим слабее 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
ENDORFIN 3 264 Опубліковано: 15 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 15 березня 2013 не пойму, как влияет бустер на тормоза?????????? я ж написав. Читай уважно 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Positive 89 Опубліковано: 15 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 15 березня 2013 Для ОБІДних гальм: 1. збільшити силу взаємодії між колодками та ободом. Для цього є 2 РІЗНІ шляхи: 1.1 збільшити "залипання" колодок. Наклеїти на стандартні колодки полуеритан, або купити спеціальні колодки з м"ягким компаундом. + обод має бути гладкий та чистий. На нього наносять спеціальні речовини, які покращують залипання (СМОЛА - гудрон, Монті-спрей, розчин каніфолі і т.д..) 1.2 збільшити "ТЕРТЯ" між ободом і колодками - більш жосткий компаунд ( склад полуеритану) + "грінд" (насічки на ободі). Обод має бути чистим, без пилу та іншого. Плюсом є робота в майже будь-яку погоду (в залежності від жосткості грінду) та більша "модуляція", ніж при залипанні, але є нюанси, пов"язані з самим гріндом(це окрема тема) 2. Налаштувати гальма. Колодки повинні ходити рівномірно, і щільно та рівно прилягати до обода, при чому бажано одночасно. Вся конструкція гальм має бути нормально закріплена, не має бути бруду, абсолютно не повинно бути жирів і так далі... 3. Збільшити жосткість конструкції. Для механіки - більш жосткий кожух троса, кращий трос, краща ручка, самі ві-брейки. Для всіх типів гальм - встановити "бустер" - "підкова", яка захищає пера рами та кріплення гальм від розжимання, спрямовує силу роботи гальм в гальмування. При зжиманні колодок, вони впираються в обод, і їм більше немає куди іти,а сила продовжує поступати,і тоді вже розжимаються пера рами, так як вони довші, і створюється більший ричаг, а також розжимаються (нахиляються, чим більше вверх тим сильніше) кріплення магури, болти, півоти, а отже пера разом з тим "скручуються". Понажимайте сильно на тормоз і подивіться, що відбувається... Жосткі корпуси колодок, болти. Жосткість конструкції збільшує ефективність. Також довший ричаг гальмівної ручки. Надіюсь дав вичерпну відповідь, і всім новачкам буде зрозуміло. Гугліть та питайте по окремих поняттях та термінах, і все стане зрозуміло. Хто хоче - може прикріпити малюнки чи фото до моїх коментарів, і я оформлю. Ти забув сказати, що деколи потрібно до грінду давати гудрон, ти сам знаеш як в мене гальма працюють з гріндом і гудроном, а так то +, класно написав 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
ENDORFIN 3 264 Опубліковано: 16 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 16 березня 2013 В мене капля гудрону = забудь про гальма взагалі)))) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз