Перейти до публікації
×
×
  • Створити...

тормоза не нравятся, как сделать их лучше?


Tarasik
 Поділитись

Рекомендовані повідомлення

привіт всім)

недавно катаючи зрозумів що тормоза у мене недуже надійні ( думаю багатьом новачкам цікаво буде як зробити тормаза кращими)))???

  • +1 2
  • -1 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

пуль+грінд+гудрон(+бустер)

діск-колодки,прокачка або трос підтянути)



а що саме тебе цікавить?

Змінено користувачем MaGeLLaN 13
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

каусты+грінд+гудрон(+бустер)

правельная настройка тормаза , или если  гидравлика то хорошая прокачка

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

сначала добавил себе бустер, чуточку прибавило, потом начал мазать гудрон, уже  лучше, а с гриндом вообще агонь стало..))

в крайнем случае колодки подобрать хорошие)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

хорошие колодки снс(тнн, коуст, елоу) + гринд средний

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для ОБІДних гальм:

1. збільшити силу взаємодії між колодками та ободом. 
Для цього є 2 РІЗНІ  шляхи: 

1.1 збільшити "залипання" колодок. Наклеїти на  стандартні колодки полуеритан, або купити  спеціальні колодки з м"ягким компаундом.
+ обод має бути гладкий та чистий. На нього наносять спеціальні речовини, які покращують залипання (СМОЛА - гудрон, Монті-спрей, розчин каніфолі  і т.д..)

1.2 збільшити "ТЕРТЯ" між ободом і колодками - більш жосткий компаунд ( склад полуеритану) + "грінд" (насічки на ободі). Обод має бути чистим, без пилу та іншого. Плюсом є робота в майже будь-яку погоду (в залежності від жосткості грінду) та більша "модуляція", ніж  при залипанні,  але є нюанси, пов"язані з самим гріндом(це окрема тема)

2. Налаштувати гальма. Колодки повинні ходити рівномірно, і щільно та рівно прилягати до обода, при чому бажано одночасно. 
Вся конструкція гальм має бути нормально закріплена, не має бути бруду, абсолютно не повинно бути жирів і так далі... 

3. Збільшити жосткість конструкції.  
Для механіки - більш жосткий кожух троса, кращий трос, краща ручка, самі ві-брейки.
Для всіх типів гальм - встановити "бустер" - "підкова", яка захищає пера рами та кріплення гальм від розжимання, спрямовує силу роботи  гальм в гальмування.  При зжиманні колодок, вони впираються в обод, і їм більше немає куди іти,а сила продовжує поступати,і тоді вже розжимаються пера рами, так як вони довші, і  створюється більший ричаг, а також розжимаються (нахиляються, чим більше вверх тим сильніше) кріплення магури, болти, півоти, а отже пера разом з тим "скручуються". Понажимайте сильно на тормоз і подивіться, що відбувається...
Жосткі  корпуси колодок, болти. 
Жосткість конструкції збільшує ефективність.
Також довший ричаг гальмівної ручки. 


Надіюсь дав вичерпну відповідь, і всім новачкам буде зрозуміло. Гугліть та питайте по окремих поняттях та термінах, і все стане зрозуміло. Хто хоче - може прикріпити малюнки чи фото до моїх коментарів, і я оформлю.

  • +1 10
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для ОБІДних гальм:



(СМОЛА - гудрон, Монті-спрей, розчин каніфолі  і т.д..)

 

 

подробніше можна?




 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для ОБІДних гальм:

 

 

 

(СМОЛА - гудрон, Монті-спрей, розчин каніфолі  і т.д..)

 

 

подробніше можна?

 

 

 

 

смолою мажеш, простим чорним липким куском смоли!(на дорозі можна знайти, де свіжий асфальт поклали! я колись так робив, не зважай на дивні погляди людей збоку). потім мажеш стінку обода дофігіща, шоб залипало, потім зчищаєш, і розумієш шо так багато не треба, мажеш потім менше. і так прокачуєш свій рівень користування смолою, розкриваєш для себе її суть і значення!

Змінено користувачем 26"
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

сфоткайте хтось йому, ато я смолу в руки пару років не брав толком) 
Раз намазав недавно і тормоз пропав по грінду)

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

у меня есть кусок) у деда во дворе отрезал от большущего кусищи))

если нада сфоткаю))

какраз привез себе в общагу))

 

я помоему и на гринд мазал) норм было

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

не пойму, как влияет бустер на тормоза??????????

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

не пойму, как влияет бустер на тормоза??????????

 

когда тормозишь, колодки прижимаются к ободу, и чем сильнее давишь, тем больше перья розжимаются. бустер не дает разжиматся перьям, из-за его формы и конструкции. 

без бустера можно увидеть как перья расходятся.. тем самым прижим слабее

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

не пойму, как влияет бустер на тормоза??????????

я ж написав. Читай уважно

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для ОБІДних гальм:

 

1. збільшити силу взаємодії між колодками та ободом. 

Для цього є 2 РІЗНІ  шляхи: 

 

1.1 збільшити "залипання" колодок. Наклеїти на  стандартні колодки полуеритан, або купити  спеціальні колодки з м"ягким компаундом.

+ обод має бути гладкий та чистий. На нього наносять спеціальні речовини, які покращують залипання (СМОЛА - гудрон, Монті-спрей, розчин каніфолі  і т.д..)

 

1.2 збільшити "ТЕРТЯ" між ободом і колодками - більш жосткий компаунд ( склад полуеритану) + "грінд" (насічки на ободі). Обод має бути чистим, без пилу та іншого. Плюсом є робота в майже будь-яку погоду (в залежності від жосткості грінду) та більша "модуляція", ніж  при залипанні,  але є нюанси, пов"язані з самим гріндом(це окрема тема)

 

2. Налаштувати гальма. Колодки повинні ходити рівномірно, і щільно та рівно прилягати до обода, при чому бажано одночасно. 

Вся конструкція гальм має бути нормально закріплена, не має бути бруду, абсолютно не повинно бути жирів і так далі... 

 

3. Збільшити жосткість конструкції.  

Для механіки - більш жосткий кожух троса, кращий трос, краща ручка, самі ві-брейки.

Для всіх типів гальм - встановити "бустер" - "підкова", яка захищає пера рами та кріплення гальм від розжимання, спрямовує силу роботи  гальм в гальмування.  При зжиманні колодок, вони впираються в обод, і їм більше немає куди іти,а сила продовжує поступати,і тоді вже розжимаються пера рами, так як вони довші, і  створюється більший ричаг, а також розжимаються (нахиляються, чим більше вверх тим сильніше) кріплення магури, болти, півоти, а отже пера разом з тим "скручуються". Понажимайте сильно на тормоз і подивіться, що відбувається...

Жосткі  корпуси колодок, болти. 

Жосткість конструкції збільшує ефективність.

Також довший ричаг гальмівної ручки. 

 

 

Надіюсь дав вичерпну відповідь, і всім новачкам буде зрозуміло. Гугліть та питайте по окремих поняттях та термінах, і все стане зрозуміло. Хто хоче - може прикріпити малюнки чи фото до моїх коментарів, і я оформлю.

Ти забув сказати, що деколи потрібно до грінду давати гудрон, ти сам знаеш як в мене гальма працюють з гріндом і гудроном, а так то +, класно написав

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В мене капля гудрону = забудь про гальма взагалі))))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
 Поділитись

Общий чат

Общий чат

Please enter your display name