-
Публікації
85 -
Зареєстрований
-
Відвідування
-
Днів у лідерах
1 -
Відгуки про продаж
100%
Востаннє am.ok виграв 20 липня 2017
Публікації am.ok були найпопулярнішими!
Про am.ok
- День народження 03.08.86
Старые поля
-
Первый кик
2016
-
Клуб
20"
-
Байк
Zoo!
Информация
-
Пол
Мужчина
-
Город
Стрий
Досягнення am.ok
Прикатываюсь (1/6)
11
Репутація
-
maestro Рамы Maestro Evolution 20" и 26"
am.ok відповів в темі користувача Saviola в Новини компаній
-
Переміряв, браку немає. Прийдеться просто поміняти 8 спиць на довші, але це тупо ахтунг. Виключається. Колесо заспицьоване правильно + перенабирав два рази. Є ще варіант побавитись з положенням тягнучих & штовхаючих спиць (ззовні або всередині фланця), але ну його нафіг розспицьовувати і знову «ламати» 8 спиць проштовхуючи їх через менший фланець, хіба буде вільний час & натхнення для експериментів...
-
І різьби всіх спиць сіли чітко запідлице з вирізом в головці ніпеля під викрутку, чи було таке, що одні спиці стирчать на 1-2 мм над головкою ніпеля, а інші недотягують до виріза під викрутку на ті самі 1-2 мм?
-
Невже ні в кого немає такої комбінації втулка-обод? Echo TR - ідентична втулка, єдине в чому побачив відмінність - дзюри у фланцях мають зенковку. Можливо хтось спицював Echo TR + Neon?
-
М'яко кажучи, без матюків описати ситуацію, яка склалась я не можу... Але спробую. Отож, недавно постив свій мод в розділі «Наші байки» & вже тоді в голові були ідеї для апгрейда, а на руках деякі деталі. Через тиждень чи два забираю таки задній дисковий Hope Trial Zone з ротором & мені залишається тільки задній обод/спиці і два фліпери. Сьогодні мав трохи вільного часу, тому вирішив заспицювати переднє кулко. Втулка: CrazyBike (32 спиці, різний Ø фланців), обод: Neon (32 спиці), спиці: CN spokes (190/190), ніпеля: латунь, 12 мм. Все нульцеве. На трьох калькуляторах (DT Swiss, Sapim & UPbikes) визначаю довжину спиць при трьох хрестах з лівої сторони & двох з правої: всі три калькулятори видають чітко 190 мм. В Україні спиць такої довжини не було, тому замовляв з Польщі. Це, передісторія, а тепер те, що вкурвило мене настільки сильно, що чуть було не викинув кулко нафіг через вікно! 1. Ненароком при спицюванні натиснув !рукою на вісь втулки. Пром з правої сторони випресувався!!! $*#&@!!! Якого х..., подумав я і пішов шукати оправку потрібного діаметра, щоб пресанути його назад. Потім подумав шо я конкретно туплю і пресанув його назад !!!рукою! Мені ліньки лізти зараз за нутроміром з мікрометром & проміряти посадку під пром, але я на 100% впевнений шо там овальний отвір і сотка натягу зберігається в двох протилежних місцях, інакше пром від руки б не виліз. Просто тому, що це НЕ реально. Втулка бралась тут на форумі новою, чи в когось було подібне? Можливо в когось вже провертало пром в посадочному або він помітив це при зміні промів? P.S. Задня втулка ZHI-R, знімав анодування і чисто заради інтересу заліз нутроміром, щоб взнати натяг: 2 стоки з однієї сторони & 3 з іншої. Оце є офігенно. А тут всього 1 сотка і та овальна, супер, як на нову втулку за 600 грн.! 2. Три калькулятори видали потрібну довжину спиць, але адекватно заспицювати кулко я не можу. Права сторона (менший фланець). По-перше: перегин спиць в районі фланця & на 2 хрестах - повний 3,14здець. По-друге, спиці, які йдуть з внутрішньої сторони фланця, мають натяг 25-27 одиниць (50-65 кг) по тензометру, при тому, що різьба спиці тільки сховалась в ніпелі! Це ахтунг, так не має бути & це значить що це закороткі спиці. По-третє, спиці, які йдуть з зовн. сторони фланця і формують хрест - тупо задовгі, якщо почати протягувати колесо! На фото різьба спиці виходить з ніпеля на 2.5 мм, натяг цієї спиці по тензометру = 19 одиниць (<50 кг). Тягнути її треба до 31-32 одиниць. Це як мінімум ще 2 мм різьби вийде з ніпеля! Тобто маю дебільну ситуацію, коли з однієї сторони треба мати 8 спиць однієї довжни & 8 іншої. М'яко кажучи - це ахтунг і такого не має бути! Ліва сторона (більший фланець). Ті ж самі спиці, які йдуть з зовн. сторони фланця & формують хрест. Ахтунг полягає в тому, що різьба ще не сховалась в ніпелі, а натяг спиці по тензометру вже становить 20 одиниць. Це означає що вони закороткі. Але це ж якась люта «дічЪ» & нонсенс!!! Я заспицював & вирівняв не один десяток різних коліс, але з таким ахтунгом ще не зустрічався! Чи були в когось подібні проблеми при спицюванні такої втулки з таким ободом? P.S. Мені погано вкладається в голову те, що людина тратить гроші на НОВІ компоненти, а потім тра...є собі мозок у вирішенні якихось ідіотських проблем, про які б мали подумати виробники цих самих компонентів...
-
-
Дякую. Але до «красивий» йому ще далеко. От як поміняю все те, що задумав... Хм, ти вже другий, хто про це говорить. Чи є якісь стандарти, як вибрати гео/довжину/кут виноса/довжину/гео руля під зріст? Мені, загалом, більш-менш нормально, єдине - руки весь час напружені, але оскільки я новачок - хз має так бути чи ні. В будь-якому випадку: коли стрибаю на задньому - комфортно, коли просто їду - ні. Зараз руль 733 мм. Що мені шукати? Райзер? Однозначно приїду. В рідному Стрию зараз важкувато, катаю з бемерами (хоча з ними весело), але в плані прогресу, через те що один тріаліст, за майже два тижні навчився тільки трекстенд, перестановку коліс & на задньому стрибати.
-
Катав я собі ендуро кк в лосінах© & горя не знав. Але тут почали лізти мені в голову дурні ідеї про те, що катаю я якось дуже вже «унило», техніка = 0, а хочеться і трюків якихось & ше чогось там, іншими словами, засвербіло мені в одному місці. Плюс, тріал завжди подобався... Ну-у-у, початок у мене завжди один і той самий: «та то вар'ятство, давати такі гроші». Тому, півроку мсьє, який знає «толк в извращениях», бавився в складання конструктора LEGO за принципом «впихнуть невпихуемое». А дарма, тому шо міг ті самі півроку катати. Але мсьє має бубу в голові, тому «поделом йому»! Вийшло отаке чудо, яке, загалом, майже всім подобається, але мсьє чує, шо тріал затягнув його «не по-детски», тому вже куплені передній обід Neon, втулка CrazyBike & спиці в дорозі. А також буде мінятись заднє кулко, гальма на Hope, можливо вилка & винос. Ну хіба не вар'ят?! Можна ж було взяти раму і вже на неї вішати все, що душа & гаманець забажають. Так ні, вирішив взяти все разом, бо хотів катати одразу + жаба душила. Тепер уже жаба програла битву, але втратив півроку часу. Рама/каретка/вилка/майже два кулка були куплені разом. Проми в каретці/задній втулці - мертві, замінив. Виточив нові проставки до каретки, які закривають проми повністю (тепер розумію що дарма, бо в тріалі на це тупо пофіг, по г*внах не катаємо). Виточив нові проставки на задню втулку, бо та мала якихось два огризка (буквально) BMX-стандарта - 110 мм. Решта відсутніх 6 мм стягувались болтами (весело було рамі, напевне). Вилку продав - бо був закороткий шток. Обода відпіскоструїв & затер/відполірував вручну. В єдно кріплення під ободну магу прийшлось точити футорку, бо різьба зіграла в ящик. Плюс, під зірку і фрівіл прийшлось точити дві шайби, щоб вирівняти чейнлайн. Ну і, в педальки треба виточити втулки ковзання з фторопласта або капролона, але поки що мені на це пофіг.:~) Короче кажучи: один суцільний геморой, бо, як відомо, скупий платить двічі. Комплектація: Вага: 9.4 кг Фото:
-
Прокачка и обслуживание ободной гидравлики Magura Hs33
am.ok відповів в темі користувача Danil в Ремонт та обслуговування
І так, і так. Я прокачую авідовським методом. -
Прокачка и обслуживание ободной гидравлики Magura Hs33
am.ok відповів в темі користувача Danil в Ремонт та обслуговування
Задня мага - збірна солянка: бачки 09 року, ручка 12 року. Бачки нульц. Прокачена добре, вільного ходу немає, при найменшому дотику - виходять бачки. Але, є трабл: правий бачок виходить перший, лівий - з запізненням. При цьому, саме гальмо тримає мертво. Чи може таке бути, що через те, що порт прокачки знаходиться на правому бачку, в лівому залишилось повітря в якомусь «укромном уголке»? Іншими словами: далі бавитись з прокачкою, чи забити & катати так як є? -
Прокачка и обслуживание ободной гидравлики Magura Hs33
am.ok відповів в темі користувача Danil в Ремонт та обслуговування
Питання наступного характеру: при переборці ручки HS33 (з новіших, та шо з carbotecture) треба чимось (силіконка/консистентка типу Slick Honey/PM600) змазувати поршень/о-рінг/сальник чи збирати насухо? Чи змазати тим маслом, яким прокачую (в моєму випадку LHM+)? -
am.ok змінив свій аватар
-
Премію Дарвіна в студію!