При регистрации на форуме не используйте почтовые ящики компаний Mail.ru, Яндекс и Рамблер. Подробней...

Перейти к содержанию

am.ok

Пользователи
  • Публикаций

    62
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    1
  • Система отзывов

    100%

am.ok стал победителем дня 20 июля

am.ok имел наиболее популярный контент!

Репутация

11 Хороший

1 Подписчик

Информация о am.ok

  • Звание
    Прикатываюсь
  • День рождения 03.08.1986

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Стрий

Старые поля

  • Первый кик
    2016
  • Клуб
    20"
  • Байк
    Zoo!

Посетители профиля

1 354 просмотра профиля
  1. А для чого, простіше буде їх виточити. Взагалі, рішення з футорками замість різьби прямо в рамі - супер.
  2. Переміряв, браку немає. Прийдеться просто поміняти 8 спиць на довші, але це тупо ахтунг. Виключається. Колесо заспицьоване правильно + перенабирав два рази. Є ще варіант побавитись з положенням тягнучих & штовхаючих спиць (ззовні або всередині фланця), але ну його нафіг розспицьовувати і знову «ламати» 8 спиць проштовхуючи їх через менший фланець, хіба буде вільний час & натхнення для експериментів...
  3. І різьби всіх спиць сіли чітко запідлице з вирізом в головці ніпеля під викрутку, чи було таке, що одні спиці стирчать на 1-2 мм над головкою ніпеля, а інші недотягують до виріза під викрутку на ті самі 1-2 мм?
  4. Невже ні в кого немає такої комбінації втулка-обод? Echo TR - ідентична втулка, єдине в чому побачив відмінність - дзюри у фланцях мають зенковку. Можливо хтось спицював Echo TR + Neon?
  5. М'яко кажучи, без матюків описати ситуацію, яка склалась я не можу... Але спробую. Отож, недавно постив свій мод в розділі «Наші байки» & вже тоді в голові були ідеї для апгрейда, а на руках деякі деталі. Через тиждень чи два забираю таки задній дисковий Hope Trial Zone з ротором & мені залишається тільки задній обод/спиці і два фліпери. Сьогодні мав трохи вільного часу, тому вирішив заспицювати переднє кулко. Втулка: CrazyBike (32 спиці, різний Ø фланців), обод: Neon (32 спиці), спиці: CN spokes (190/190), ніпеля: латунь, 12 мм. Все нульцеве. На трьох калькуляторах (DT Swiss, Sapim & UPbikes) визначаю довжину спиць при трьох хрестах з лівої сторони & двох з правої: всі три калькулятори видають чітко 190 мм. В Україні спиць такої довжини не було, тому замовляв з Польщі. Це, передісторія, а тепер те, що вкурвило мене настільки сильно, що чуть було не викинув кулко нафіг через вікно! 1. Ненароком при спицюванні натиснув !рукою на вісь втулки. Пром з правої сторони випресувався!!! $*#&@!!! Якого х..., подумав я і пішов шукати оправку потрібного діаметра, щоб пресанути його назад. Потім подумав шо я конкретно туплю і пресанув його назад !!!рукою! Мені ліньки лізти зараз за нутроміром з мікрометром & проміряти посадку під пром, але я на 100% впевнений шо там овальний отвір і сотка натягу зберігається в двох протилежних місцях, інакше пром від руки б не виліз. Просто тому, що це НЕ реально. Втулка бралась тут на форумі новою, чи в когось було подібне? Можливо в когось вже провертало пром в посадочному або він помітив це при зміні промів? P.S. Задня втулка ZHI-R, знімав анодування і чисто заради інтересу заліз нутроміром, щоб взнати натяг: 2 стоки з однієї сторони & 3 з іншої. Оце є офігенно. А тут всього 1 сотка і та овальна, супер, як на нову втулку за 600 грн.! 2. Три калькулятори видали потрібну довжину спиць, але адекватно заспицювати кулко я не можу. Права сторона (менший фланець). По-перше: перегин спиць в районі фланця & на 2 хрестах - повний 3,14здець. По-друге, спиці, які йдуть з внутрішньої сторони фланця, мають натяг 25-27 одиниць (50-65 кг) по тензометру, при тому, що різьба спиці тільки сховалась в ніпелі! Це ахтунг, так не має бути & це значить що це закороткі спиці. По-третє, спиці, які йдуть з зовн. сторони фланця і формують хрест - тупо задовгі, якщо почати протягувати колесо! На фото різьба спиці виходить з ніпеля на 2.5 мм, натяг цієї спиці по тензометру = 19 одиниць (<50 кг). Тягнути її треба до 31-32 одиниць. Це як мінімум ще 2 мм різьби вийде з ніпеля! Тобто маю дебільну ситуацію, коли з однієї сторони треба мати 8 спиць однієї довжни & 8 іншої. М'яко кажучи - це ахтунг і такого не має бути! Ліва сторона (більший фланець). Ті ж самі спиці, які йдуть з зовн. сторони фланця & формують хрест. Ахтунг полягає в тому, що різьба ще не сховалась в ніпелі, а натяг спиці по тензометру вже становить 20 одиниць. Це означає що вони закороткі. Але це ж якась люта «дічЪ» & нонсенс!!! Я заспицював & вирівняв не один десяток різних коліс, але з таким ахтунгом ще не зустрічався! Чи були в когось подібні проблеми при спицюванні такої втулки з таким ободом? P.S. Мені погано вкладається в голову те, що людина тратить гроші на НОВІ компоненти, а потім тра...є собі мозок у вирішенні якихось ідіотських проблем, про які б мали подумати виробники цих самих компонентів...
  6. Zoo! 2012 20"

    Які ще є варіанти, крім цього? «Обгуглив» все, що міг, в продажі таких виносів не зустрів...
  7. Zoo! 2012 20"

    Дякую. Але до «красивий» йому ще далеко. От як поміняю все те, що задумав... Хм, ти вже другий, хто про це говорить. Чи є якісь стандарти, як вибрати гео/довжину/кут виноса/довжину/гео руля під зріст? Мені, загалом, більш-менш нормально, єдине - руки весь час напружені, але оскільки я новачок - хз має так бути чи ні. В будь-якому випадку: коли стрибаю на задньому - комфортно, коли просто їду - ні. Зараз руль 733 мм. Що мені шукати? Райзер? Однозначно приїду. В рідному Стрию зараз важкувато, катаю з бемерами (хоча з ними весело), але в плані прогресу, через те що один тріаліст, за майже два тижні навчився тільки трекстенд, перестановку коліс & на задньому стрибати.
  8. Zoo! 2012 20"

    179 см.
  9. Zoo! 2012 20"

    Катав я собі ендуро кк в лосінах© & горя не знав. Але тут почали лізти мені в голову дурні ідеї про те, що катаю я якось дуже вже «унило», техніка = 0, а хочеться і трюків якихось & ше чогось там, іншими словами, засвербіло мені в одному місці. Плюс, тріал завжди подобався... Ну-у-у, початок у мене завжди один і той самий: «та то вар'ятство, давати такі гроші». Тому, півроку мсьє, який знає «толк в извращениях», бавився в складання конструктора LEGO за принципом «впихнуть невпихуемое». А дарма, тому шо міг ті самі півроку катати. Але мсьє має бубу в голові, тому «поделом йому»! Вийшло отаке чудо, яке, загалом, майже всім подобається, але мсьє чує, шо тріал затягнув його «не по-детски», тому вже куплені передній обід Neon, втулка CrazyBike & спиці в дорозі. А також буде мінятись заднє кулко, гальма на Hope, можливо вилка & винос. Ну хіба не вар'ят?! Можна ж було взяти раму і вже на неї вішати все, що душа & гаманець забажають. Так ні, вирішив взяти все разом, бо хотів катати одразу + жаба душила. Тепер уже жаба програла битву, але втратив півроку часу. Рама/каретка/вилка/майже два кулка були куплені разом. Проми в каретці/задній втулці - мертві, замінив. Виточив нові проставки до каретки, які закривають проми повністю (тепер розумію що дарма, бо в тріалі на це тупо пофіг, по г*внах не катаємо). Виточив нові проставки на задню втулку, бо та мала якихось два огризка (буквально) BMX-стандарта - 110 мм. Решта відсутніх 6 мм стягувались болтами (весело було рамі, напевне). Вилку продав - бо був закороткий шток. Обода відпіскоструїв & затер/відполірував вручну. В єдно кріплення під ободну магу прийшлось точити футорку, бо різьба зіграла в ящик. Плюс, під зірку і фрівіл прийшлось точити дві шайби, щоб вирівняти чейнлайн. Ну і, в педальки треба виточити втулки ковзання з фторопласта або капролона, але поки що мені на це пофіг.:~) Короче кажучи: один суцільний геморой, бо, як відомо, скупий платить двічі. Комплектація: Вага: 9.4 кг Фото:
  10. І так, і так. Я прокачую авідовським методом.
  11. Задня мага - збірна солянка: бачки 09 року, ручка 12 року. Бачки нульц. Прокачена добре, вільного ходу немає, при найменшому дотику - виходять бачки. Але, є трабл: правий бачок виходить перший, лівий - з запізненням. При цьому, саме гальмо тримає мертво. Чи може таке бути, що через те, що порт прокачки знаходиться на правому бачку, в лівому залишилось повітря в якомусь «укромном уголке»? Іншими словами: далі бавитись з прокачкою, чи забити & катати так як є?
  12. Питання наступного характеру: при переборці ручки HS33 (з новіших, та шо з carbotecture) треба чимось (силіконка/консистентка типу Slick Honey/PM600) змазувати поршень/о-рінг/сальник чи збирати насухо? Чи змазати тим маслом, яким прокачую (в моєму випадку LHM+)?
  13. Неудачный недотриал

    Премію Дарвіна в студію!
×